استاد ” ناصر پور ” مردی برای تمامی فصول ورزش بروجرد و لرستان


استاد” ناصر پور “مردی برای

تمامی فصول ورزش بروجرد و لرستان

به قلم: فرهاد داودوندی


ورزش بروجرد به خانواده ” پور ” افتخار می کند. سالیان سال است که نام خانواده ” پور ” با بسکتبال بروجرد و لرستان گره خورده است.

بروجرد از دیر باز مهد بسیاری از ورزش های فعال در لرستان بوده است. بزرگان نام آوری در بسکتبال بروجرد حضور داشته اند که نام نیک شان در آسمان پرستاره ورزش این دیار همیشه خواهد درخشید.

استاد “ناصر پور ” یکی از فعالان معاصر بسکتبال بروجرد است، مردی که عمرش را وقف رشد این ورزش زیبا نموده و اینک دیگر می توان به جرات گفت سنگینی نام این پیشکسوت ورزشی برای همیشه بر سر بسکتبال بروجرد سایه افکنده، چه مسوولیت داشته باشد و چه مسوولیت نداشته باشد.

استاد ” ناصر پور ” شاید برای مدتی از  مسوولیت در بسکتبال کناره گیری کند، اما ثابت شده هیچگاه از اصول خود در رشد این ورزش کوتاه نیامده و در آینده هم، چه در راس کار باشد و یا نباشد از اصولی که برای خودش طی چندین دهه گذشته ترسیم کرده کوتاه نخواهد آمد.

استاد ” ناصر پور ” پس از اینکه از مسوولیت بسکتبال بروجرد کناره گیری کرد، نشان داد که برای آنان که عاشق کارشان هستند میز ریاست اصلا و ابدا مهم نیست.

امشب طی مراسمی ورزشی استاد ” ناصر پور ” اعضای هیات سابق بسکتبال را گرد هم آورده بود تا قدردان زحمات شان در طی مدت مدیریت خودش باشد.

در این مراسم که بیش از دو ساعت بطول انجامید در محیطی بسیار ورزشی خانم ها و آقایانی که با هیات سابق بسکتبال همکاری داشته بودند با اهدا لوح توسط استاد ” ناصر پور ” از آنها قدر دانی بعمل آورده شد.

در این مراسم ثابت شد که آنانکه در امر ورزش کاربلد هستند، در همه حال کار خودشان را بدون وقفه انجام خواهند داد، حال چه با داشتن مسوولیت رسمی و چه با کناره گیری از اینگونه مسوولیت ها.

استاد ” ناصر پور ” با برگزاری مراسمی در خور شان فعالین ورزش بسکتبال بروجرد و آنهم پس از کناره گیری از مسوولیت بسکتبال این شهر، نشان داد همچنان در صحنه ورزش بروجرد است، آنهم با داشتن پشتکاری که از وی سراغ داریم جدی تر از قبل.





بقیه عکس ها در ادامه مطلب

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!