۶۸ واحد صنفی بروجرد پلمب شد

۶۸ واحد صنفی بروجرد پلمب شد
دستگیری یک اختلاس گر در بروجرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr  News Agency

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۶۸ واحد صنفی شهرستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا پلمب شد.
سرهنگ عزت اله غلامی شامگاه دوشنبه افزود: قرارگاه بهداشت و درمان ویژه کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا با محوریت بهداری نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی شهرستان تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای شدن مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا ماموران نیروی انتظامی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت، ناحیه سپاه و گروه ۲۴ بعثت، اداره ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، ارتش، آتش نشانی و سایر ادارات مرتبط ، علاوه بر رزمایش گندزدایی گشت‌های مشترکی را انجام داده‌اند.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: در این راستا  از ۲۱۰ واحد صنفی بازدید و اموزش های لازم در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا به این صاحبان این واحدها ارائه شد.

سرهنگ غلامی اضافه کرد: در جریان بازرسی‌ها ۱۳۰ مورد تذکر به واحدهای سهل انگار در بحث کرونا انجام شده است.

 وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی برای قطع زنجیره ویروس کرونا ادامه داد: اجرای برنامه های اموزشی و نظارت های بهداشتی از اولویت‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا و معاونت بهداری این انتظامی بوده و این برنامه ها با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: چنانچه کسانی با انگیزه های مختلف در فضای مجازی شهرستان اقدام به انتشار اخبار کذب و شایعه پراکنی نمایند با هماهنگی مرجع قضایی تحت پیگرد و با آنان برخورد قانونی خواهد شد./ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!