۲۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد

۲۵ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بروجرد انجام شد
تشکیل ۱۰ پرونده تخلف شالیکوبی در بروجرد - ایسنا
به گزارش وبسایت خبری بروجرد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۵ هزار مورد بازرسی توسط تیم های مشترک با سایر دستگاه‌ها از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است.
حمید آزادبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت و همکاری همه جانبه و نقش آفرینی های جامعه ی بزرگ اصناف در جنگ و مبارزه با کرونا و شرایط سخت اقتصادی کنونی برکسی پوشیده نبوده و جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته، پدیده ویروس کرونا، تبعات اقتصادی بسیاری را از آن جمله کاهش درآمدها، عدم توانایی در پرداخت اقساط و اجاره بها، افزایش هزینه های تولید و توزیع برای این قشر زحمتکش و پرتلاش به بار آورد.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی بسیاری در این راستا همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونا کردند که با تعامل و همکاری های ارزشمند خود ضرر و زیانهای تعطیلی واحدهای صنفی را به جان خریده، به یاری هموطنان شان شتافته و با نظام سلامت کشور برای کنترل این بیماری همراهی دلسوزانه داشته اند.

همکاری خودجوش اصناف بروجرد در موج سوم کرونا را بسیار قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: خط تولید هفت واحد صنعتی و کارگاهی این شهرستان در راستای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تغییر کرد

آزادبخت اظهار داشت: باتوجه به تعطیلی مقطعی اصناف و مشاغل به دلیل شیوع کرونا، توزیع کالاهای ضروری به نرخ دولتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی همزمان با آغاز شیوع کرونا تاکنون به منظور تنظیم بازار این شهرستان توزیع شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!