گفتگو با آقای فریبرز محسنی عضو منتخب شورای شهر پنجم بروجرد



گفتگو با آقای فریبرز محسنی

عضو منتخب شورای شهر پنجم بروجرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:

بارها تاکید داشته ام که وجود افرادی به مانند آقای فریبرز محسنی  بعنوان یک فرد مردم دار و با روحیه ورزشی، می تواند در شورای شهر باعث حرکت و جنب و جوش مثبت شورا بشود تا جائیکه اگر در داخل شورا مواردی بر خلاف مصالح مردم شهر در قالب ” زد و بند ” بخواهد رقم بخورد را، فریاد خواهد زد و نخواهد گذاشت مردم بی خبر بمانند.

 خوشبختانه در شورای شهر دوره پنجم تعداد بسیاری از این عزیزان دارای روحیه کار بی وقفه برای برون رفت بروجرد از این وضعیت نابسامان هستند و خیال مان از بابت سلامت مالی و فعالیت شبانه روزی این دوستان “با هر گرایش سیاسی” برای رشد بروجرد کاملا راحت است، که وجود همین نکته، جای بسیار خوشحالی دارد.

بیننده عزیزی مطلبی برایم در رابطه با اتفاقات احتمالی در روز افتتاح شورای شهر دوره پنجم ارسال کرده بود و درخواست داشت برای صحت و سقم آن پیگیر خبر ارسالی ایشان باشم.

ساعتی از نیمه شب گذشته با آقای فریبرز محسنی عضو منخب شورای شهر دوره پنجم تماس گرفتم و موضوع را مطرح کردم که ایشان در پاسخ گفت: ما برای خدمت آمده ایم و حتی باتفاق همکاران  عضو شورا قرار است فردا با عده ای از مدیران ارشد شهرداری  برای دیدار با مسوولین “شهرضا” دیداری از آن شهر و امکانات شان داشته باشیم.

آقای فریبرز محسنی در خاتمه نیز با رد هر گونه شایعه ای، اختلاف نظر ساده بین اعضا را یک مورد عادی دانست و تاکید کرد که مطمئنا اکثر اعضای شورای شهر دوره پنجم با آغاز به کار شورا با به حداقل رسانیدن اختلاف نظرها، برای رشد بروجرد از همه توان خود استفاده خواهند کرد. 


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!