گزارش تمرین استقلال: رحمتی به سمت کادر فنی تیم ملی نرفت/ مصدومیت جزئی دو آبی‌پوش

تمرینات تیم استقلال از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازی با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی با بازیکنان استارت خورد.

تیم فوتبال استقلال که پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل فجر سپاسی از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده بود عصر امروز نیز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند تا برای دیدار شنبه مقابل صبای قم آماده شود.

*روز گذشته امیر قلعه‌نویی به بلند بودن چمن کمپ استقلال اعتراض کرده بود که مسئولان کمپ پیش از شروع تمرین چمن را کوتاه کردند تا این دغدغه امیر قلعه‌نویی برطرف شود.

*امیر قلعه‌نویی پیش از شروع تمرین در رختکن فیلم بازی این تیم مقابل فجر سپاسی را تماشا کرده و آنالیزهای لازم را روی نقاط ضعف و قوت تیم استقلال داشت تا بر اساس آن تمرینات امروز را طرح‌ریزی کند.

*در جریان تمرین امروز مهدی پاشازاده، سیروس دین‌محمدی، شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری حضور داشتند و تمرینات تیم استقلال را نظاره‌گر بودند.

*یکی از هواداران خطاب به محمد قاضی اعلام کرد خودش می‌رود و طلب او را از باشگاه پرسپولیس و سردار رویانیان مدیرعامل این باشگاه می‌گیرد که این مسئله باعث خنده قاضی شد.

*آرش برهانی مهاجم تیم نیمکت‌نشین این روزهای استقلال به شدت بابت یک مصاحبه خیالی که به نقل از وی در یکی از رسانه‌ها چاپ شده بود، ناراحت بود.

*نزدیک ۲۰ بازیکن یک مدرسه فوتبال با حضور در سکوهای کمپ باشگاه استقلال تمرینات را نظاره کردند و در پایان تمرین با هماهنگی میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال با برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال عکس یادگاری گرفتند.

*سیاوش اکبرپور یک درد جزئی در پای راست خود احساس می‌کرد که این موضوع را به دکتر نوروزی اطلاع داد.

*امیر قلعه‌نویی قبل از شروع تمرین جلسه‌ای سرپایی را با سایر اعضای کادر فنی استقلال برگزار کرد تا نکاتی را در خصوص تمرین امروز آبی‌پوشان به آنها گوشزد کند.

*قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و نزدیک به ۱۵ دقیقه در خصوص بازی استقلال و فجر سپاسی با آنها صحبت کرد. در این بخش از تمرین در حالی که بازیکنان در میانه زمین جمع شده بودند مهدی رحمتی، جواد نکونام، خسرو حیدری و مهدی نظری دیرتر به بازیکنان ملحق شدند.

*چند هوادار استقلال که از مشهد آمده بودند یک بنر بزرگی روی سکوها نصب کردند که عکس مرحوم ناصر حجازی، فرهاد مجیدی و عکس تیمی استقلال به همراه عکس امیر قلعه‌نویی روی آن حک شده بود و در گوشه‌ای از بنر نوشته شده بود قلب مشهد به عشق استقلال می‌تپد.

*درحالی‌که دقایقی کوتاه از تمرین استقلال گذشته بود، ستار همدانی یکی از اعضای کادر فنی استقلال با تأخیر خود را به تمرین رساند.

*نزدیک به ۱۵۰ هوادار با حضور در کمپ باشگاه استقلال تمرینات آبی‌پوشان پایتخت را زیر نظر داشتند.

*امیرحسین صادقی صحبت‌های خصوصی را با کادر فنی داشت و گویا در مورد برخی اتفاقات بازی استقلال و فجر سپاسی به امیر قلعه‌نویی توضیحاتی را ارائه داد.

*در تمرین امروز آندرانیک تیموریان به دلیل خستگی و آسیب‌دیدگی جزئی دقایق کوتاهی با سایر آبی‌پوشان به تمرین پرداخت و پس از آن بیشتر در گوشه‌ای از زمین چمن نشسته بود و استراحت می‌کرد.

*حاجی قاسم مربی بدنساز تیم استقلال که در تمرینات چند روز اخیر آبی‌پوشان غایب بود از امروز در تمرینات شرکت کرده و کارهای بدنسازی تیم را انجام می‌داد. در جریان تمرین بسیاری از بازیکنان استقلال از جمله پژمان منتظری، فرهاد مجیدی، آندرانیک تیموریان، فردین عابدینی، حنیف عمران‌زاده، پژمان نوری، خسرو حیدری به سمت کادر فنی تیم ملی رفته و با آنها خوش و بش کردند.

*امیر قلعه‌نویی از اعضای کادر فنی خواست تا به جایگاه مربیان رفته و در بیشتر دقایق تمرین در کنار کادر فنی بود و در خصوص نحوه تمرین با آنها صحبت می‌کرد.

*کادر فنی تیم ملی دقایقی را با امین نوروزی پزشک تیم استقلال در خصوص وضعیت آمادگی بازیکنان ملی‌پوش استقلال صحبت کردند و دکتر نوروزی میزان آمادگی بازیکنان ملی‌پوش را به آنها ارائه داد.

*بعد از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بازیکنان به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم شدند و پس از انجام نرمش و کارهای سرعتی به دادن پاس‌های کوتاه و بلند پرداختند. دروازه‌بانان نیز زیر نظر حمید بابازاده به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

*در بخش بعدی تمرین بازیکنان به سه گروه تقسیم شده و به حفظ توپ و بازی تک‌ضرب پرداختند.

*در حالی‌که اکثر بازیکنان استقلال برای خوش‌آمدگویی به سمت کادر فنی تیم ملی رفتند همگان منتظر بودند ببینند آیا مهدی رحمتی هم به سمت کادر فنی می‌رود یا نه که این اتفاق رخ نداد.

*فرهاد مجیدی و آندرانیک تیموریان دو بازیکن سرشناس تیم استقلال که در تمرین دیروز غایب بودند عصر امروز با حضور در محل تمرین استقلال در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کردند. گرچه تیموریان به دلیل خستگی دقایقی کوتاه به تمرین پرداخت.

*بیک‌زاده، حسینی، ساموئل و جمشیدیان غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!