کنسرت احسان خواجه امیری در بروجرد و چند اشاره…


کنسرت احسان خواجه امیری در بروجرد

و چند اشاره…
فرهاد داودوندی- بروجرد:

از آنجایی که بعضی ها در این شهر اهل افراط و تفریط هستند، بنابر این نباید تعجب کرد از اینکه  تا چند وقت پیش آرزو داشتیم که کنسرتی در بروجرد برگزار بشود اما حالا دو تا دو تا کنسرت برگزار می شود، ( شنیده ها حاکیست احسان خواجه امیری قرار است اوایل شهریور در بروجرد کنسرت برگزار کند)  البته در سالن ورزشی بدون امکانات!

و اما ….

برای اینکه بعدا به نگارنده نگویند، چرا زودتر نگفتی؟!!!

بعرض دوستان می رساند:

اگر قرار است با نزدیک شدن به اوایل شهریور ماه و اجرای کنسرت  احسان خواجه امیری دوباره مثل کنسرت رضا صادقی ما “دور” بخوریم و از ترس اینکه نکند سایت فرهاد ۹۰ بعنوان فعالترین سایت شخصی بروجرد چند تا عکس از جمعیت حاضر در سالن  بگیرد و در سایت  قرار بدهد و این عکس ها باعث بشود که بعدا برای بعضی ها مثلا مسئله ساز بشود،  لذا خواهشمند است سر ما را از همین الان بر سر یک بالین بگذارید!

یا یک کاری درست است و یا اشتباه!

اگر قرار است در بروجرد کنسرت پاپ اجرا بشود و خبرنگاران و عکاسان تهرانی و شهرستاتهای دیگر به صرف اینکه عکس های شان در بروجرد آنچنان که باید و شاید دیده نمی شود در این کنسرت جولان بدهند و ما خبرنگاران و عکاسان بروجردی و بخصوص سایت فرهاد ۹۰ بخواهیم در شهر و زادگاه خودمان غریبه و نامحرم باشیم! و تا آخرین دقایق بین روسای مربوطه و برگزار کنندگان کنسرت پاسکاری بشویم! بد نیست از همین الان ما را در جریان بگذارند.

صد البته اگر اجرای کنسرت در بروجرد صحیح و درست  است باید به خبرنگاران بروجردی برای حضور در سالن نهایت احترام گذاشته شود و اگر عکس گرفتن و تهیه خبر از اجرای این گونه کنسرت ها توسط اصحاب رسانه ممکن است برای موقعیت فعلی بعضی ها به زعم خودشان مشکل ساز شود همان بهتر که کنسرت در بروجرد ……. والسلام.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!