کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد مرکز فرهنگی نمونه هفته بروجرد و لرستان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد

مرکز فرهنگی نمونه هفته بروجرد و لرستان

فرهاد داودوندی- بروجرد:

گردهمایی اعضا قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد می تواند بعنوان یک الگو برای دیگر ادارات و نهاد های بروجرد و حتی لرستانی انتخاب شود.

این مراسم که در حضور مسوولین محترم کشوری و استانی برگزار گردید با توجه به بضاعت برگزار کنندگان در حد بسیار عالی برگزار شد.

در این روز تعدادی از اعضا قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجردگرد هم آمده بودند تا یادی از گذشته خود کنند و غرق در دنیای کودکی خود خاطرات خود در سالیان دور در این مکان فرهنگی را مرور کنند.

در این میان آنچه به چشم می آمد زحمات تمامی دست اندرکاران برگزار کننده این مراسم و بخصوص سرکار خانم خاکی مسوول محترم کانون پرورش فکری شماره یک بعنوان میزبان برگزاری بود که در محیطی بسیار ساده مراسمی را برگزار کردند که مطمئنا بخاطر جذابیتش برای همیشه در اذهان شرکت کنندگان خواهد ماند.

متاسفانه سالهاست که در شهر ما بعضی برگزار کنندگان مراسم های مختلف به مناسبت های گوناگون اینقدر مراسم های خود را رسمی و خشک برگزار می کنند که اکثر شرکت کنندگان از حضور در چنان مراسم هایی بعنوان هدر دادن وقت نام می برند!

اما آنچه در برنامه گردهمایی اعضاء قدیمی کانون پرورش فکری بروجرد می شد دید، نو آوری در برگزاری یک مراسم ساده، جذاب، متنوع با سخنرانی های بسیار کوتاه بود که باعث شد حوصله شرکت کنندگان نیز سر نرود.

نگارنده بعنوان یکی از قدیمی ترین اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد که در بسیاری از مراسم های ریز و درشت شهر برای کسب خبر و ثبت آن در سایت شخصی ام حضور پیدا می کنم به وضوح فرق بسیار مثبت این گردهمایی خاطره انگیز با بسیاری از دیگر گردهمایی ها را تائید می کنم. برای اولین بار بود که پس از اینکه مرا بطور کاملا غیر منتظره برای ذکر خاطره ای از قدیم کانون به پشت تریبون فرا خواندند، بسیار لذت بردم  حدس می زنم حضار محترم شور و شعف مرا از حضور در چنین مراسم زیبایی را می توانسته اند از حرکات توام با شوق من حدس بزنند.

به هر حال صمیمانه برای برگزار کنندگان گردهمایی اعضا قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد آرزوی موفقیت روز افزون دارم و اعتراف می کنم از گرفتن هدیه این مراسم که به تمامی اعضا قدیمی اهدا شد بسیار خوشحالم. 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!