کارگاه آموزشی تکریم ارباب رجوع در بروجرد برگزار شد

کارگاه آموزشی تکریم ارباب 
رجوع در بروجرد برگزار شد
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد 

مدیربرگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان گفت: این کارگاه های آموزشی با هدف تسلط کارکنان دانشگاه در پاسخگویی و تأثیرگذاری مثبت بر ارباب رجوع به ویژه دانشجویان با بهره گیری از تکنیک های روانشناسی مدیریتی و تبیین بخشنامه ها و آیین نامه های دانشگاهی و ایجاد تسلط و آگاهی کافی مدیران بر آنها برگزار شده است.

حمیدرضا قاسمی افزود: این کارگاه آموزشی با کدشناسه ۳۳۳۶۳ به مدت هشت ساعت و معادل نیم واحد درسی و کارگاه آشنایی با بخشنامه ها با کد۵۵۶۰۴ به مدت ۱۶ ساعت و معادل یک واحد درسی برگزار شده است.
وی اضافه کرد: این کارگاه های آموزشی پنج روزه بر اساس دستورالعمل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی سازمان مرکزی دانشگاه برگزار که برای شرکت کنندگان در این دوره ها، گواهینامه نیز صادر خواهد شد.

مدیر برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان اظهار کرد: شرکت کنند گان در این دوره های آموزشی با نقش و اهمیت مشتری محوری اصول مدیریت کیفیت، جایگاه شهروند فرهنگی در عصر جهانی شدن، مهارت های لازم برای برخورد و تعامل با مشتریان و بخشنامه ها و آیین نامه های آموزشی، پژوهشی، اداری، مالی، دانشجویی و فرهنگی آشنا شدند.

قاسمی بیان کرد: تدریس این دوره‌های آموزشی را معاونان دانشجویی، فرهنگی، اداری، مالی، پژوهش، فناوری و آموزشی برعهده داشتند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!