پیکرپاک ۲ شهید گمنام در پادگان مهندسی بروجرد به خاک سپرده شد

پیکرپاک ۲ شهید گمنام در پادگان 
مهندسی بروجرد به خاک سپرده شد


به گزارش ایرنا-بروجرد

درسالروز شهادت امام جعفرصادق(ع )پیکر پاک ۲ شهید گمنام در پادگان مهندسی ۴۱۱ ارتش جمهوری اسلامی در بروجرد با حضورمعاون استاندار لرستان وفرماندار بروجرد، امام جمعه، مردم ولایتمدار شهرستان وجمعی از مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

امام جمعه بروجرد در مراسم خاکسپاری این ۲ شهید گمنام که در پادگان مهندسی بروجرد برگزار شد گفت: در روز ۲۵ شوال و سالروز مصیبت بزرگ شیعیان و شهادت امام جعفرصادق(ع) شهر بروجرد برای پنجمین باربه عطر شهدای گمنام معطرشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب امام صادق(ع) هستند که در مواقع خطر با تمام وجود از جان خود در راه اسلام، قرآن و کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.به گفته وی در سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه مردم مومن و انقلابی بروجرد به صحنه آمدند تا مراتب قدر شناسی خود را از شهدا به نمایش بگذارند.

وی اظهار کرد: امروز مردم بروجرد آمدند تا به شهدا به خصوص این ۲ شهید خوشنام بگویند اگر شما در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیده اید امروز نیزما مصمم راه شما را ادامه می دهیم.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران تداوم بخش راه شهیدان هستند اضافه کرد: مردم بروجرد امروزآمده اند تا به شهدا بگویند تا آخرین نفس در راه ولایت ورهبری ایستاده اند.


به گزارش خبرنگار ایرنا پیکر پاک ۲ شهید گمنام از مسجد امام (ره) به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) تشییع و سپس در پادگان مهندسی بروجرد به خاک سپرده شدند.بروجرد در جریان پیروزی انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی یکهزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

تا کنون ۱۳ شهید گمنام در شهرستان بروجرد به خاک سپرده شده اند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!