پیام آقای وحید اشجع دبیر کنگره شعر عاشورایی پژواک خون


پیام آقای وحید اشجع

دبیر کنگره شعر عاشورایی پژواک خون

به نام نامی سر باسمه تعالی سر
بلند مرتبه پیکر بلند بالا سر…

با سلام و احترام

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین

بدینوسیله از کلیه ی عزیزانی که در برگزاری کنگره ی شعر عاشورایی پژواک خون متقبل زحمت شدند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن ادبی استاد مهرداد اوستا را در این مهم یاری کردند صمیمانه تشکر میکنم .

اینجانب از نزدیک شاهد تلاش های بی وقفه و شبانه روزی برخی از هنرمندان مستعد و تلاشگر و دلسوز و همچنین شاهد پیگیری ها و حمایت های مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد بوده ام .

حقیقتا باید از مدیران دلسوز و با اهتمامی که دغدغه ی اصلی شان خدمت به مردم است حمایت و تقدیر و تشکر کرد .

شخصا از زحمات و حمایت های جناب آقای فرزاد درخشان ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد

و (((همچنین از جناب آقای فرهادداودوندی خبرنگار پر تلاش و توانمند بروجرد که نَقل دلسوزی ها و دل واپسی هایش برای بروجرد نُقل هر زبانی است به طور ویژه قدردانی میکنم .)))

در روزگاری که دغدغه های فرهنگی با وجود مهم بودنشان زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند حمایت های اینچنینی جامعه فرهنگی ادبی هنری بروجرد واقعا قابل تحسین است .

یکی از مهمترین اهداف انجمن ادبی استاد مهرداد اوستا از بدو تاسیس تا کنون حمایت و معرفی چهره های برتر فرهنگی و ادبی به جامعه ی فرهنگی ادبی کشور بوده و هست و اکنون این انجمن مفتخر به داشتن شاعرانی پویا و توانمد و غالبا جوان است که در بسیاری از مجامع ادبی خوش درخشیده اند .

یکی از از دلایل برگزاری این همایش ها و جشنواره ها و کنگره ها معرفی این چهره ها و اعتراف به داشتن استعداد و غنای  ادبی انجمن ادبی بروجرد است .

لذا انتظار می رود که مسئولین و به خصوص زمام داران فرهنگی قدر این استعدادهای شکوفا شده را بدانند و در راستای خدمت رسانی به این عزیزان بیشتر از پیش تلاش کنند .

مجددا از همه ی عوامل و دست اندر کاران برپایی کنگره ی شعر عاشورایی پژواک خون تقدیر و برای یکایک شاعرانی که کربلا را در آیینه ی شعر ترسیم کردند آرزوی صحت و سلامت و شادکامی دارم


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!