پرچم بروجرد در کلانشهر قم بالاتر رفت/ افتتاح و بهره برداری از فاز دو بلوار آیت الله العظمی بروجردی(ره)

پرچم بروجرد در کلانشهر قم بالاتر رفت

 افتتاح و بهره برداری از فاز دو

بلوار آیت الله العظمی بروجردی(ره)

هزینه ۲ میلیاردی تمهیدات ترافیکی در بلوار آیت‌الله بروجردی


به گزارش شهرنیوز، علیرضا قاری قرآن در مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی و آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس که پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم، احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای‌اسلامی، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، بیاتی رئیس و اعضای شورای شهر قم و دیگر مدیران استان قم در محل این بلوار برگزار شد، با اشاره به روند اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی نقش اساسی در توسعه و رونق مناطق شرقی قم ایفا خواهد کرد و ارتباط منسجم بین شهرک پردیسان و قدس و مهدیه به مجموعه شهر ایجاد می‌کند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به جزئیات پروژه، بیان کرد: بلوار آیت‌الله بروجردی پروژه ویژه‌ای بود که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به کارفرمایی شهرداری با همکاری شرکت‌های مشاور عمران و ولاش آن را اجرا کرد.

قاری قرآن با اشاره به روسازی بتنی مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی، گفت: این نخستین بار است که چنین روسازی در مجموعه شهر صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه مکانیک خاک استان نظارت پروژه را بر عهده داشتند و بخش‌های مختلف شهرداری و سازمان‌های مرتبط در تکمیل این پروژه کمک‌های زیادی داشتند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با تاکید بر اینکه فاز سوم این پروژه حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان حداکثر تا نیمه نخست سال آماده بهره‌برداری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همچنین تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس شبیه به پروژه مقداد اجرایی می‌شود البته سعی داریم روگذر آن را همزمان با فاز سوم تکمیل کنیم.

قاری قرآن گفت: در روزهای آینده چند پروژه دیگر از جمله تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد، امتداد بلوار شهید کریمی و کبیری، و تقاطع سه سطحه مدافع حرم آماده افتتاح خواهد بود و آغاز عملیات اجرایی تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر(عج) را داریم.

وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری حداکثر تا خرداد پروژه‌های فعلی شهر را در اختیار شهروندان قرار خواهد داد.



بلوار آیت‌الله بروجردی به طول حدود ۱۰ کیلومتر به عنوان بزرگترین بزرگراه شهری قم حدفاصل بلوار انسجام تا پردیسان در حال اجرا است که فاز نخست آن از بلوار انسجام تا میدان مرجعیت اردیبهشت سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم این بلوار نیز به طول ۲.۷ کیلومتر با اعتبار تقریبی ۷۸ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی شده که امروز به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم در این مراسم با اشاره به روند اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی نقش اساسی در توسعه و رونق مناطق شرقی قم ایفا خواهد کرد و ارتباط منسجم بین شهرک پردیسان و قدس و مهدیه به مجموعه شهر ایجاد می‌کند.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به جزئیات پروژه، بیان کرد: بلوار آیت‌الله بروجردی پروژه ویژه‌ای بود که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به کارفرمایی شهرداری با همکاری شرکت‌های مشاور عمران و ولاش آن را اجرا کرد.

وی با اشاره به روسازی بتنی مسیر بلوار آیت‌الله بروجردی، گفت: این نخستین بار است که چنین روسازی در مجموعه شهر صورت می‌گیرد.

@@@@@@@

سپاس بیکران از جناب آقای خسروی،

 مدیر محترم و  بروجردی مرکز مدیریت شهری شهرداری کلانشهر قم


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!