پرفسور ناصر پارسا و خبرهای خوب برای بروجرد

پرفسور ناصر پارسا و خبرهای خوب برای بروجرد

لطفا روسای بعضی ادارات خدمات

پروفسور ناصر پارسا را بنام خود سند نزنند!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

تا چند روز آینده اتفاقات بسیار خوبی توسط پروفسور ناصر پارسا فرزند برومند بروجرد برای شهرمان رقم زده خواهد شد.

تاکید دارم که این اتفاقات توسط ایشان رخ داده است،
هر چند که متاسفانه در حال حاضر نمی توانم زیاد مسئله را باز و رسانه ای کنم اما از آنجا که در کنار این اتفاقات تعدادی از رئیس روسای شهر هم حتما حضور پیدا خواهند کرد و حتما در عکس های منتشره، تصاویر اینگونه روسای عزیز هم دیده خواهد شد( فقط در حد عکس!!!) لذا برای ثبت در تاریخ معاصر بروجرد نگارنده بعرض همشهریان عزیز می رساند:

تلاش های شبانه روزی پروفسور ناصر پارسا برای رشد بروجرد بسیار فراتر از آن چیزی است که دیده می شود، به همین خاطر خبرهای خوش روزهای آینده صرفا توسط ایشان رقم زده شده است.

لطفا بعد از رخ دادن اتفاقات روز های آینده، رئیس روسای مورد نظر، حد و حدود خودشان را بدانند و فعالیت های پروفسور ناصر پارسا را بنام خود سند نزنند!  

سالهاست در زمینه هایی که در روزهای آینده توسط پروفسور پارسا قرار است برای آنها قدم هایی برداشته شود، هیچکس در هیچ اداره ای در بروجرد حتی یک قدم کوچک هم برنداشته است، حالا از فردا پس فردا با رسانه ای شدن موضوعات مورد نظر، به یکباره خیلی ها هوس نکنند که تلاش های پروفسور ناصر پارسا فرزند خلف و برومند بروجرد را بنام خودشان رسانه ای کنند!

دکتر پارسای عزیز، خدمات شما برای این شهر نزد خداوند مهربان بی اجر نخواهد ماند، همچنان که هم اکنون  به لطف خداوند بخشنده و مهربان، در قلب همه مردم این شهر جا داری.

افتخار مایی و ما بروجردی ها به داشتن چنین پزشک مردمی که زندگی اش را وقف نجات جان بیماران کشور عزیزمان ایران، لرستان و بروجرد از دست بیماری سرطان نموده است، افتخار می کنیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!