وزیر بهداشت: عده ای شرور در دنیا به دنبال ضربه زدن به نظام هستند

وزیر بهداشت:
عده ای شرور در دنیا به 
دنبال ضربه زدن به نظام هستند

به گزارش سایت خبری بروجرد

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عده ای آدم شرور در دنیا به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید با هوشیاری و بصیرت کامل درمقابل آنها ایستادگی کرد.
سید حسن قاضی زاده هاشمی روزچهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی در فرمانداری ویژه بروجرد افزود: همه مشکلات مربوط به خارج نیست؛ برخی مشکلات نیز به حوزه داخلی برمی گردد که براین اساس عملکرد مردم و مسئولان باید متفاوت تراز قبل شود. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: در صورت تغییر درآمد کشور باید با مدیریت و آمادگی لازم از کسری بودجه جلوگیری شود. وی با اشاره به اینکه امروز کار انقلابی خشنود کردن مردم است، گفت: رضایتمندی ملت بالاترین تبلیغ برای نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

قاضی زاده هاشمی افزود: امروز مردم از اینکه مسئولان به موضوع بهداشت و درمان اهمیت ویژه ای می دهند، خوشحال و راضی هستند. وی با اشاره به اینکه ملت ایران متوجه و قدرشناس زحمات مسئولان هستند، بیان کرد: توقعات باید متناسب با امکانات و تجهیزات باشند لذا نباید با وعده های غیرقابل تحقق باعث نارضایتی مردم شویم. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از چالش های کنونی کشور را طرح آمایش سرزمینی دانست و گفت: در حال حاضر ۹۱ دانشگاه علوم پزشکی فعال درکشور وجود دارد که می توان در قالب مجتمع عالی سلامت مشکلات حوزه بهداشت و درمان را برطرف کرد. وی در خصوص تلاش آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران اظهار داشت: شرایط کشور سخت تر می شود و این موضوع را نباید از مردم مخفی کرد ولی می توان با اقدام عاقلانه بر مشکلات فائق آمد. 

قاضی زاده هاشمی در خصوص راه های رفع مشکلات شهرستان بروجرد گفت: باید تحقیقات لازم بر روی ظرفیت های سرمایه گذاری در این شهرستان انجام شود. وی اضافه کرد: بخش خصوصی باید یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در بروجرد احداث کند و همچنین زمینه ماندگاری پزشکان فراهم شود. 

بیمارستان۲۳۰ تختخوابی آیت الله بروجردی یکی از مراکز درمانی پیشرفته کشوراست که دارای چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان بوده و شامل ۶ اتاق عمل مجهز، ۲۰ تخت اورژانس، ۱۱ تخت دیالیز و بخش تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی می باشد. 

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان وعلوم پزشکی درسفر ۲ روزه به لرستان طرح های مختلفی اعم از بیمارستان اعصاب روان خرم آباد، مرکز پرتو درمانی باران و چند طرح درسایر شهرستان های استان را افتتاح و کلنگ زنی کرد. 
منبع خبر:ایرنا
عکس : احسان صارمی

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!