هیات اتومبیل رانی و موتور سواری هیات ورزشی نمونه هفته بروجرد

هیات اتومبیل رانی و موتور سواری

 هیات ورزشی نمونه هفته بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

هر گاه خواستید در جریان قرار بگیرید که یک هیات ورزشی در راه برگزاری یک مسابقه یا همایش ورزشی موفق عمل کرده است یا نه؟! باید نظر خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در صحنه را جویا شوید، زیرا خبرنگاران ورزشی تمامی حوادث ریز و درشت قبل، حین و بعد از مسابقه را با دقت بسیار ویژه زیر نظر دارند.

مدتهاست هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بروجرد حضوری فعال در ورزش شهر دارد و در راستای همین فعالیت ها، طی یکی دو ماه اخیر اقدام به برگزاری چندین مسابقه و همایش نموده که اتفاقا با استقبال بسیار خوب علاقمندان نیز مواجه شده است.

  این هیات ورزشی  که تلفیقی از موتور سواران و اتومبیل رانان است از نیروی جوانی و تجربیات دیگر اعضا خود به بهترین نحو استفاده می کند.

جمعه قبل بجز تاخیر در شروع برنامه، همایش از کمیت و کیفیت خوبی برخوردار بود که جا دارد به همین خاطر به این هیات  و کمیته  برگزار کننده نمره خوب تقدیم شود.

اما از همه اینها مهمتر اینکه برگزار کنندگان این همایش ورزشی هماهنگی و همکاری بسیار خوبی با خبرنگاران و عکاسان ورزشی حاضر در صحنه داشتند.

متاسفانه بسیاری از هیات های ورزشی در موقع برگزاری مسابقات شان آنطور که باید و شاید، شان و جایگاه خبرنگاران ورزشی را حفظ نمی کنند و بنوعی سر رشته کار از دستشان در می رود.

اما در برگزاری همایش روز جمعه اتومبیل و موتور سواران بروجرد در تمامی لحظات شاهد رعایت حال خبرنگاران بودیم تا جائیکه برای گرفتن تصاویر بهتر، برخورد بسیار خوب برگزار کنندگان با خبرنگاران را  شاهد بودیم. در واقع باید اعتراف کنیم تجربه و نیروی جوانی برگزار کنندگان نشان داد که همه مسوولین و دست اندرکاران هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بروجرد و کمیته برگزار کننده همایش، قواعد بازی را بخوبی بلدند.

به همین خاطر هیات اتومبیل رانی و موتور سواری بروجرد و  کمیته اتومبیل رانی که مسوولیت بیشتر برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و اسپرت جمعه مورخ ۲۱/۳/۹۵ در بروجرد را بعهده داشتند بعنوان ” هیات نمونه ورزشی ” هفته بروجرد برگزیده می شوند.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!