هر کجا مراسم یادواره شهدا باشد حضوری فعال خواهم داشت

هر کجا مراسم یادواره شهدا باشد

حضوری فعال خواهم داشت

فرهاد داودوندی- بروجرد:

از غروب امروز تماس هایی از طرف بعضی بینندگان عزیز داشتم که ظاهرا شخص یا اشخاص مجهولی  علیه حضور فعال اینجانب فرهاد داودوندی در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره “شهید قهرمان محمدرضا بااختیار” مطالبی را در دنیای مجازی نوشته اند.

ضمن احترام مجدد به “شهید قهرمان محمد رضا بااختیار”  بعرض می رسانم: اینگونه تراوشات ذهنی افراد مجهول برایم پشیزی ارزش ندارد و پیگیری اینگونه اتهامات را نه در نزد مراجع قانونی، که در روز حسابرسی در پیشگاه خداوند مهربان و دادگر برای خودم محفوظ می دارم.

در ادامه لازم به ذکر است بعرض برسانم: سایت شخصی فرهاد داودوندی ( فرهاد ۹۰ ) به تائید بیشتر همشهریان عزیز، بدون استثناء با “تمامی” جناح های شهر دوست بوده و همکاری دو طرفه دارد و البته در عین حال این سایت کاملا نیز استقلال خود را حفظ نموده و همچنان به امید خدا در آینده هم مستقل خواهد ماند و انگ وابستگی به این سایت توسط افراد مجهول به هیچ وجه عقلانی نیست.

 البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که به احترام تمامی شهدای قهرمان بروجردی این مرز و بوم، که رفاه و آسایش فعلی مان را مرهون قهرمانی های این عزیزان میدانم، هر کجا که بتوانم با تمام وجود در مراسم شهیدان خونین کفن مان شرکت خواهم کرد.

 حتی اگر همین فردا و کمتر از ۴۸ ساعت از برگزاری مراسم قبلی، دوباره برای “شهید محمد رضا بااختیار” در مسجد سید بروجرد یادواره دیگری تدارک دیده شود این بار هم بدون ترس از انگ خوردن های رایج در این شهر، بیش از پیش برای برگزاری هر چه بهتر مراسم یادواره شهید قهرمان فعالیت خواهم کرد.

والسلام.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!