هر هفته نقد یک اداره در بروجرد/ این هفته: اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد

هر هفته نقد یک اداره در بروجرد

این هفته: اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:

قصد داریم هر هفته در این سایت در رابطه با یکی از ادارات بروجرد پستی بگذاریم و نظر مردم را در رابطه با آن اداره جویا بشویم.

نظرات ارسالی بینندگان محترم بصورت غیر علنی جمع بندی شده و در اختیار مسوولین محترم مربوطه قرار خواهد گرفت تا به امید خدا موارد مطرح شده به رویت مدیران محترم آن اداره برسد.

بد نیست بینندگان عزیز در جریان باشند که برای رفع مشکلات آن اداره پیگیر خواهیم شد و در یک جمع بندی کامل پاسخ مسوولین ارشد شهری و مسوولین محترم آن اداره را به سمع و نظر بینندگان خواهیم رسانید.

لازم به ذکر است بینندگان عزیز می توانند نظر، پیشنهاد، انتقاد، تشویق و …. بطور کلی نظرات خود را از اداره ای که معرفی خواهیم کرد را برایم ارسال کنند


این هفته: اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد

اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد در خیابان گلسرخی واقع شده است و مسوول این اداره جناب آقای قدرت اله سعادتی می باشد.

 وی که از مدیران جوان و فعال ادارات بروجرد می باشد طی مدت زمانی که مسوولیت اداره بیمه تامین اجتماعی بروجرد را بعهده گرفته فعالیت های قابل توجهی را در این اداره انجام داده است.

صد البته ممکن است مراجعین محترم و همشهریان گرامی احساس کنند که لازم است مواردی را مطرح کنند تا به رویت مسوول محترم این اداره برسد، بنا بر این می توانید نظرات خود را برایم بنویسید تا در آینده نزدیک پاسخ های دریافتی را روی سایت قرار بدهیم.   


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!