نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: احداث دانشکده علوم پزشکی مطالبه مردم و مسؤولان بروجرد است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:
احداث دانشکده علوم پزشکی 
مطالبه مردم و مسؤولان بروجرد است
به گزارش سایت خبری بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث دانشکده علوم پزشکی مطالبه مردم و مسؤولان بروجرد از وزارت بهداشت است.
علاءالدین بروجردی ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان آیت‎الله بروجردی این شهرستان اظهار کرد: احداث دانشکده علوم پزشکی یکی از مطالبات جدی مردم و مسؤولان بروجرد در حوزه درمان است.وی عنوان کرد: در حالی که شهرهای زیادی که نسبت به بروجرد فاصله بیشتری با مراکز استان دارد، از مزیت دانشکده علوم پزشکی برخوردار و بهره‎مند هستند که این مهم تاکنون در مورد بروجرد عملی نشده است.

این مسؤول تاکید کرد: در طول سال‎های گذشته بارها این درخواست جدی را مطرح کرده‎ایم، اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

بروجردی افزود: بسیاری از مراکز مهم درمانی اروپا در اختیار پزشکان ایرانی است و برای فراهم کردن شرایط بازگشت آن‎ها به کشور باید ظرفیت‎سازی شود.وی سپس با اشاره به فرسوده و قدیمی بودن دو بیمارستان امام خمینی(ره) و شهید چمران بروجرد بیان کرد: این دو مرکز درمانی آثار تاریخی بوده و با نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان بروجردی تناسب ندارند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتظار ده‎ها ساله مردم بروجرد برای افتتاح بیمارستان‎ آیت‎الله بروجردی خاطر نشان کرد: البته نیاز است که نواقص این بیمارستان فوق تخصصی با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به بیماران تکمیل شود.

بروجردی همچنین از آموزشی شدن بیمارستان آیت‎الله بروجردی به عنوان یک ضرورت جدی و قطعی یاد و تصریح کرد: انتظار می‎رود که این مهم با مساعدت و همکاری وزیر بهداشت محقق و اجرایی شود.

منبع خبر: فارس
عکس: احسان صارمی

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!