نماینده مردم بروجرد و اشترینان درمجلس شورای اسلامی: تخریب منابع طبیعی یکی از علت های اصلی ریزگردها در کشور است

نماینده مردم بروجردواشترینان 
در مجلس شورای اسلامی:
تخریب منابع طبیعی یکی از
علت های اصلی ریزگردها در کشور است
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی ازعلت های اصلی پدیده ریزگردها در کشورتخریب بی رویه منابع طبیعی واز بین رفت پوشش جنگلی است.
عباس گودرزی روز پنجشنبه در همایش همیاران طبیعت که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد افزود: منابع طبیعی از نظردین اسلام بسیار حائز اهمیت بوده که حفظ و حراست از آن وظیفه همگان است.
به گفته وی برای رفع مشکل تخریب منابع طبیعی هرایرانی باید یک همیار طبیعت باشد زیرا در آینده ای نزدیک با توجه به رشد بی رویه تخریب طبیعت مشکل ریز گردها کل کشور را فرا خواهد گرفت.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالاردینی است ومشارکت ملت درتمام امورتعیین کننده خواهد بود براین اساس مشارکت عمومی در امر احیای منابع طبیعی ضروری است.گودرزی اضافه کرد: امروز دشمنان با رسوخ در ذهن و فکر مردم درصدد تغییررفتاراست براین اساس ملت ایران باید با نگاه و روحیه انقلابی وجهادی با جنگ نرم دشمن برخورد کنند.وی بیان کرد: شهرستان بروجرد دارای ظرفیت های خوبی در حوزه منابع طبیعی است که با کار فرهنگی می توانیم از آنها به عنوان فرصت هایی در جهت ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع ملی وجلوگیری از تخریب طبیعت یکی ازمطالبات مقام معظم رهبری است اظهارکرد: امروزه عرصه های منابع طبیعی دست خوش تخریب به دست عده ای سود جواست که باید با این روند مبارزه جدی شود. 

گودرزی ادامه داد: اگر طبیعت با بی مهری انسان ها مورد تخریب قرارگیرد احیای آن بسیار سخت و وقت گیرخواهد بود وسال های زیاد طول می کشد تا دوباره منابع طبیعی را زنده کنیم.نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: از تمام ظرفیت های موجود منابع طبیعی در شهرستان بروجرد برای حفظ و حراست از منابع طبیعی وملی استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!