نماینده مردم بروجرد: نظام سلطه مدعیان دروغین حقوق بشر هستند

نماینده مردم بروجرد:
نظام سلطه مدعیان 
دروغین حقوق بشر هستند

به گزارش ایرنا-بروجرد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام سلطه به سرکردگی امریکای جنایتکار مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.
عباس گودرزی عصر پنجشنبه در یادواره شهید احمد تنه کار با عنوان شهید آبروی کوچه و افتخار محله که در ابتدای خیابان امیر کبیر بروجرد با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهید برگزار شد افزود: در هفته ای که از۶ تا ۱۲ تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر توسط نظام سلطه نامگذاری شده است هزاران نفر از مردم بی گناه و مسئولان ارشد نظام اسلامی به دست جنایتکار نظام سلطه ترورشده اند.

به گفته وی کسانی که نظام اسلامی و انقلاب را به نقض حقوق بشر متهم می کنند باید بدانند که بزرگ مکتب ما امیرالمومنین علی (ع) حتی به حقوق حیوانات اهمیت می داد.وی اظهار کرد: کسانی که دستشان به خون هزاران تن از مردم بی گناه جهان آلوده است منشور حقوق بشر را می نویسند امروزه حقوق بشردستاویز خون خواران عالم شده است.نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ترورهایی که در طول عمر انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده توسط منافقین کوردلی و به دستور رژیم صهیونیستی و امریکا انجام شده اند.


گودرزی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش به دست منافقین گفت: در عصر حاضراگر دشمن شناس نباشیم از دشمن سیلی محکمی خواهیم خورد.وی با بیان اینکه ماهیت دشمن هیچ گاه تغییر نمی کند افزود: این موضوع را ملت ایران باید درک کند و به تغییر روش وعملکرد دشمن توجهی نکنند.گودرزی اظهار کرد: برای دشمن شناسی باید گوش به فرمان رهبری باشیم زیرا ایشان ناخدای کشتی انقلاب هستند.

نماینده مردم بروجرد واشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) یک گروه کاملا آموزش دیده واردعمل شده بود ولی از آنجایی که این مملکت صاحب دارد و خداوند متعال یاری گرما است تیر آنان به سنگ خورد.وی بیان کرد: پیام شلیک ۶ موشک به مواضع داعش در سوریه این بود که مقتدارنه پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد دشمنان امنیت ما را به خطر بیاندازند.

گودرزی با اشاره به اینکه دشمنان در جریان برجام بدعهدی کردند گفت: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها مسئولان را به بدعهدی آمریکا هشدارداده و امروز ملت و دولت به خوبی می دانند و آگاه هستند که آمریکای جنایتکار قابل اعتماد نیست.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران اصولگرا و اصلاح طلب نیستند مردم ایران انقلابی، عاشق ولایت و رهبری هستند براین اساس مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات آنها باشند.وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در محلات مختلف تحت عنوان آبروی کوچه و افتخار محله ادامه داد: برگزاری اینگونه یادواره های شهدا مصداق بارز آتش به اختیار و کار فرهنگی تمیز است.وی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس و شرکت در انتخابات های مکرر یکی دیگر از نمونه های آتش به اختیار است.درپایان یادوراه شهید تنه کار از مادراین شهید ترور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهید احمد تنه کار از کارکنان پادگان مهندسی بروجرد بود که در مهرماه سال ۱۳۶۰ در خیابان سعدی بروجرد در کنار منزلش توسط منافقین کور دل ترور شد.شهرستان بروجرد یک هزارو ۵۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!