نقد کاندیداهای شورای شهر گول جنگ روانی رسانه ای بعضی ها را نخورند

کاندیداهای مردمی شورای شهر،

 فریب جنگ روانی رسانه ای

بعضی ها را نخورند

فرهاد داودوندی- بروجرد:

تعدادی از کاندیداهای شورای شهر که وضع مالی شان بنا به دلایلی! خوب است قصد دارند با به راه انداختن جنگ روانی رسانه ای در دنیای مجازی خود را برنده واقعی و پیش از موعد نشان بدهند.

اگر فرضا ۱۹۰ کاندیدای حال حاضر را در سه گروه حدودا ۶۳ نفره بنام گروه های یک، دو و سه تقسیم کنیم، اعضا “گروه سه” بخاطر جدی نگرفتن حضور در عرصه رقابت های انتخابات از شانس بسیار کمی برای ورود به شورای شهر پنجم برخوردارند.

“گروه دو ” را هم اگر حتی افراد جدی بدانیم، بخاطر عدم مشهور بودن مطمئنا در سایه ” گروه یک” قرار می گیرند و باید اعتراف کنیم تقریبا ۶۳ عضو “گروه یک” همه شان تقریبا شانه به شانه در حال رقابت میلیمتری هستند و به واقع افراد این گروه شانس بسیار بالایی برای ورود به شورای شهر را دارند اما تا این لحظه هیچکدام بر دیگری ارجحیت ندارد.

اینکه با هدف خاصی کانال های مربوط به دو سه کاندیدا شایعه پراکنی کنند که کاندیداهای آنها با اختلاف بسیار با دیگر کاندیداهای برنده رقابت انتخابات خواهند بود، بنوعی ” رَد گم کُنی” و یا جنگ روانی رسانه ای می باشد.

مدیران اینگونه کانال های مجازی خودشان بهتر از دیگران می دانند که انتخابات این دوره شورای شهر بنوعی حکایت ضرب المثل ” این تو بمیری، از آن تو بمیری ها نیست” می باشد و روز بعد از انتخابات خواهند دید که مردم بروجرد تصمیم گرفته اند با دقت نظر ویژه افراد خوش نام و کاربلد را انتخاب کنند.

ختم کلام اینکه کاندیداهای “گروه یک ” که تعدادشان تقریبا یک سوم تمامی کاندیداها می باشد همه به یک اندازه احتمال پیروزی دارند، بنابر این کاندیداهای پر امید “گروه یک”، نباید اسیر فریبکاری دیگر رقبا بشوند. والسلام.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!