نقد ورزشی/ مسابقه تیم فوتبال خیبر را در بروجرد برگزار کنید

حداقل یک مسابقه خانگی

تیم فوتبال خیبر را در بروجرد برگزار کنید


فرهاد داودوندی- بروجرد:

تیم فوتبال خیبر این روزها حال و روز خوبی ندارد.

 این تیم پر آوازه و نماینده لرستان در لیگ دسته اول فوتبال ایران، در حالی به مصاف رقبای تا دندان مسلح رفته که ظاهرا وضعیت مناسبی از لحاظ مالی هم ندارد و دور از دسترس نیست اگر هر چه سریعتر فکری به حال این تیم نشود شاهد سقوط نماینده لرستان به دسته های پائین تر فوتبال کشورمان باشیم.

فوتبالیست ها و در کل جامعه قدیمی تر فوتبال بروجرد بر روی تیم فوتبال خیبر لرستان حساسیت و تعصب خاصی دارند. با اینکه این تیم مربوط به خرم آباد است اما بروجردی ها و بخصوص پیشکسوتان فوتبال بروجرد علاقه ویژه ای به این تیم دارند.

در روزگاری که فوتبال اینچنین آلوده به مسائل پشت پشت پرده نشده بود و تیمهایی برخاسته از دل فوتبالیست های با تعصب، هر از چند گاهی گربه سیاه تیمهای مطرح کشور می شدند خیبر لرستان نیز اینگونه بود و نامش لرزه بر تن رقبا می انداخت.

البته از آنجا که در استان لرستان هیچگاه هنر حفظ داشته ها وجود نداشته است و همه مسائل به روال “باری به هر جهت” پیش می رود! سرنوشت تیم خیبر لرستان نیز به همین “باری به هر جهت” ها گره خورد و اینک علاقمندان به فوتبال لرستان سخت نگرانند که نکند سرنوشت تیم خیبر خرم آباد نماینده حدود دو میلیون نفر لرستانی به سرنوشت تیم فوتبال گهر دورود پیوند بخورد و بعد از چندی دیگر نه نامی و نه نشانی از تیم خیبر هم در صفحه فوتبال کشورمان نباشد.

نگارنده پیشنهادمی دهد  از آنجا که خیبر لرستان نماینده تمامی هم استانی های عزیز در فوتبال کشور است حداقل یکی از مسابقات خانگی این تیم با رایزنی های آقای حاج همایون (حیدر) بهاروند رئیس محترم هیات فوتبال لرستان و عضور ارشد فدراسیون فوتبال در بروجرد انجام بگیرد.

در این روزهای حساس برای تیم فوتبال خیبر، حال و هوای تازه می تواند خون تازه ای در رگ این تیم در بازیهای خانگی جاری سازد و این تیم را از زیر فشار روانی هواداران دو آتشه این تیم در خرم آباد که فقط و فقط نتیجه برد می خواهند بیرون بیاورد و اگر مسوولین محترم تیم فوتبال خیبر هم به این نتیجه برسند که لازم است در بازی های خانگی در ورزشگاهی دیگر بازی کنند، چه جایی بهتر از بروجرد برای میزبانی بازیهای خانگی تیم فوتبال خیبر لرستان؟!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!