نقد ورزشی، مهاجرت ورزشکاران بروجردی به تیمهای ورزشی استانهای دیگر


عکس تزئینی است

مهاجرت ورزشکاران بروجردی

به تیمهای ورزشی استانهای دیگر


فرهاد داودوندی- بروجرد:

انگار نه انگار که ما عضو تیمی از این استان در مسابقات رسمی بوده و هستیم!

نه هزینه ای، نه پاداشی، نه یک حمایتی، فقط و فقط ما را برای کسب مدال می خواهند، زحمتش مال ماست و  افتخارش نصیب کسانی می شود که حداقل قدردان ما نیز نمی باشند!

از این دست سخنان که در بالا گفته شد روزانه بارها از زبان ورزشکاران بروجردی شنیده می شود.

ورزشکارانی که نه در استان و نه در کشور حریف و رقیبی ندارند.

این ورزشکاران که با حمایت خانواده و مربیان خود به این مرحله از قهرمانی در ورزش کشور رسیده اند، از اینکه قدر شان را در استان نمی دانند بسیار آزرده خاطر هستند.

با عدم حمایت از ورزشکاران بروجردی توسط بعضی از هیات های ورزشی استان، مدیران و مسوولین تیمهای ورزشی استانهای دیگر، سریعا با ترفند های مختلف ورزشکاران موفق بروجردی را جذب خود می کنند و ورزشکاری که باید برای شهر و استان خود افتخار آفرینی کند، با پوشیدن لباس تیمهای دیگر علیرغم میل باطنی باید رو در روی ورزشکاران شهر و استان خود بایستد.

بارها دیده ایم که با حضور ورزشکاران بروجردی در رشته های مختلف در قالب تیم استان، موفقیت های قابل توجهی حتی در کسب مقام های سه تیم اول ایران برای استان کسب شده است و با مهاجرت ورزشکاران بروجردی به استانهای دیگر، همان تیمهای استان  در مسابقات بعدی حتی در بین ۲۵ تیم اول ایران هم قرار نگرفته اند!

به هر حال مهاجرت ورزشکاران بروجردی به استانهای دیگر با شدت هر چه تمامتر ادامه دارد.

مهاجرتی که  در دراز مدت باعث خواهد شد این ورزشکاران ضرر نکنند.

 اما برای ثبت در تاریخ این استان باید گفته شود  آن که بخاطر بی توجهی بعضی هیات های ورزشی استان به ورزشکاران بروجردی ضرر می کند، ورزش استان لرستان است و بس!   


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!