نقد اجتماعی : مملکت قانون دارد، زندگی خصوصی و شخصی افراد به این سایت ربطی ندارد!

مملکت قانون دارد،

زندگی خصوصی و شخصی افراد

 به این سایت ربطی ندارد!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

شاید باورتان نشود، سالهاست، عکس و تصویر هر کسی را در این سایت گذاشته ام عده ای معترض شده اند!

معترضین، انواع و اقسام انگ ها و تهمت ها را در پیام های خود  روانه دیگران می کنند، از اینکه پسرخاله پدری طرف، نزول خوار بوده و اینکه داماد همسایه طبقه بالایی فلانی که عکسش را روی سایت گذاشته ام زنش را طلاق داده و اینکه به گمانم! مدرک تحصیلی فلانی واقعی نیست و آن دیگری هم بعد از مرگ همسر اولش، با یک زن جوان ازدواج کرده و الی آخر!

جالب اینکه در تمامی این پیام های توهین آمیز، توهین کنندگان اصرار دارند که عکس فرد مورد نظر آنها که مدعی اند بدترین انسان روی کره زمین است!!! را باید از روی سایت بردارم و بعد هم تهدید می کنند که اگر به درخواست آنها وقعی ننهم، برای من گران تمام خواهد شد!!!!

بعضی ها حتی پا را نیز از این فراتر می گذارند و انگار مملکت قانون ندارد، ادعا می کنند که فلان شخص که عکسش روی سایت قرار گرفته مشکل قانونی دارد!!!!!!

واقعا بعضی وقت ها خودم هم در می مانم که چرا بعضی ها اینقدر راحت به بقیه مردم انگ می زنند و برای یک لحظه پیش وجدان خود نمی اندیشند که اولا ما باید با دیده مهربانانه با دیگران برخورد کنیم و در ضمن اگر کسی مشکل قانونی داشته باشد، خدا را شکر مراجع قانونی ما کاملا هوشیار هستند و برای احضار هر گونه متهم احتمالی منتظر ثبت عکس فلان شخص در فلان سایت شخصی نمی مانند!

باید بدانیم در این سایت سالیان سال است در رابطه با هنر، استعداد و موفقیت ها و در یک جمله نکات مثبت افراد عکس و مطلب گذاشته می شود، زندگی خصوصی افراد به هیچ وجه به من ارتباطی نداشته و ندارد، من که مدعی العموم نیستم، به من چه که فلانی همسرش را طلاق داده است؟ به من چه ربطی دارد که فلانی چند سال قبل ورشکست شده ؟ مگر من قاضی هستم که بخواهم در رابطه با مردم حکم صادر کنم؟ در ضمن مگر انسانی روی این کره خاکی پیدا می شود که در زندگی خصوصی اش مشکلی نداشته باشد؟!

اگر قرار بر زدن عینک بدبینی باشد و کسی بخواهد برای زندگی شخصی و خصوصی دیگران مته به خشخاش بگذارد که باید حکم مجرم بودن هفت هشت میلیارد نفر ساکنین کره زمین را صادر کنند! 

به هر حال امیدوارم روزی برسد که آنگونه که در سرک کشیدن به زندگی شخصی دیگران ( تاکید دارم زندگی شخصی دیگران) بعضی ها پا را از حد خود فراتر می گذارند، سر سوزنی هم به زندگی شخصی خودشان نیم نگاهی کنند و بترسند از اینکه با این رفتارهایی که در تهمت زدن به دیگران پیش گرفته اند، ممکن است روزی هم زندگی شخصی خودشان در معرض سرک کشیدن دیگران قرار بگیرد.

ختم کلام اینکه: مملکت قانون دارد، زندگی شخصی و خصوصی افراد به هیچ وجه به این سایت ربطی ندارد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!