نقد اجتماعی/ دیدید تقصیر خبرنگاران نبود!


روسای محترم شهر،

دیدید تقصیر خبرنگاران نبود!

به قلم: فرهاد داودوندی- بروجرد:

چند روزی بود اصحاب واقعی رسانه در بروجرد بیشتر وقت و “هم و غم” شان برگزاری آبرومندانه روز خبرنگار در شهرمان بود و کمتر به مسائل بی پایان و ریز و درشت بروجرد توجه می کردند.

در واقع برگزاری روز خبرنگار، خبرهای دیگر را تحت شعاع خودش در بروجرد قرار داده بود.



اما جالب اینکه طی همین چند روز اخیر درگیری شورای شهری ها و سیاسیون شهر وارد فاز جدیدی شده و امروز و فرداست که اسرار مگوی مدیریتی همدیگر را بر روی آب بیندازند!


خدا را شکر بر خلاف اینکه بعضی روسای شهری هر وقت کم می آورند، پای خبرنگاران را بعنوان مقصرین اصلی به میان می کشیدند، این بار بهانه برگزاری روز خبرنگار باعث شد حضور خبرنگاران بروجردی در مسائل شهری به کمترین میزان خود برسد.


حالا وقتش است به این مدیران و روسای شهری و بخصوص شورای شهری های عزیز بگوئیم: دیدید عدم توانایی شما در رفع مشکلات بروجرد و بروجردی ها، تقصیر خبرنگاران نبود!

حالا به شما ثابت شد، این خبرنگاران نیستند که به آتش اختلافات شما دامن می زنند، بلکه سرمنشاء اختلافات شما در نداشتن شناخت کافی از مشکلات بروجرد سر چشمه می گیرد!

حال که  چند روزی بود حضور خبرنگاران برای پوشش خبری لج و لجبازی های شما بسیار کم رنگ شده بود، چرا نتوانستید بر سر حتی یک مسئله کوچک برای رشد شهر با همدیگر به تفاهم برسید؟

پس آیا وقتش نرسیده هر گاه نمی توانید برای رشد بروجرد کاری کنید، به بهانه های واهی پای خبرنگاران بروجردی را بعنوان مقصرین اصلی اختلافات به میان نکشید؟!



ختم کلام اینکه خبرنگاران واقعی بروجرد با کمترین امکانات که در اختیارشان است بیشترین خدمت را برای شناساندن بروجرد در کشور به کار می گیرند و نشان داده اند که در سرما و گرما و با کم یا زیاد ساخته اند تا دلسوزانه به شهرشان خدمت کنند،

نه به مانند بعضی ها!  که وعده وعیدهایی که در دوران مبارزات انتخاباتی شورای شهر از دهان مبارک شان برای آباد کردن بروجرد بیرون می آمد، فقط وعده بود و وعید؟!!!

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!