نقد اجتماعی / آقای مدیر شهری! ما مطالبه رشد شهرمان را داریم

آقا و خانم مدیر شهری!

قطار پیشرفت کشور به راه افتاده،

ما مطالبه رشد بروجرد را داریم،

نمی توانی از قطار پیاده شو!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

تعدادی از روسا و مدیران شهری در مقابل مطالبه گری شهروندان بروجردی، چشم بسته  جبهه گیری می کنند و ادعا دارند که هر کسی “نگاه چپ” به میز ریاست این افراد بکند مغرض است و حتی شاید معتقد باشند که هیچکس  نباید “بالاتر از گل” به این عزیزان مدیر شهری بگوید!

آقای عزیز! خانم گرامی! رئیس محترم فلان اداره! ما بروجردی ها بعنوان یکی از تاریخی ترین و با فرهنگ ترین مردم تاریخ ایران نمی توانیم ببینیم شهر ما عقب گرد داشته باشد، اما شهرهای دیگر روند رو به رشد داشته باشند.

ما مطالبه رشد بروجرد را داریم، شما هم بعنوان رئیس یک اداره شهری باید برای گرفتن حق و حقوق بروجرد، یقه مدیران بالای دستت را بگیری، هیچ موردی از کم کاری مدیران ادارات بروجرد برای ما قابل نیست.

قطار سازندگی کشور مدتهاست راه افتاده، نگاهی به شهرهای کشور عزیزمان و حتی شهرهای اطراف بروجرد بیندازی متوجه خیلی چیزها خواهی شد.

جنابعالی با عدم پاسخگویی به مطالبات به جای مردم شهر، فقط قصد وقت گذرانی برای دو سه روز بیشتر چسبیدن به میز ریاست و توجیه کم کاری خودت را داری، نمی توانی بعنوان رئیس یک اداره شهری در زادگاه مان، حق بروجرد را از بالا دستی هایت بگیری، لطفا از  “کوپه رشد بروجرد در  قطار پیشرفت کشور” پیاده شو و جا را برای “افراد کاربلدِ متخصص و منعهد” باز کن، والسلام!


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!