نتایج هفته ما قبل اخر لیگ دسته یک کشور

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بعد از پیکان مجوز حضور در لیگ برتر را دریافت کرد.
به گزارش وبلاگ فوتبال نیوز۱۲۰، هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لیگ آزادگان از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) با برگزاری ۱۰ دیدار در شهرهای مختلف کشور به‌صورت همزمان پیگیری شد که نتایج زیر رقم خورد:
گیتی‌پسند صفر – پاس‌ همدان یک
ماشین‌سازی تبریز ۳ – مس رفسنجان صفر
نفت مسجد سلیمان ۲ – خیبر خرم‌آباد ۲
داماش گیلان صفر – نفت آبادان صفر
پارسه تهران یک – گل‌گهرسیرجان یک
ایران‌جوان بوشهر صفر – فولاد یزد یک
شهرداری اردبیل ۳ – خونه‌به‌خونه بابل ۳
نساجی‌مازندران یک – آلومینیوم هرمزگان ۲
مس‌کرمان یک – پیکان ۲
فجرسپاسی یک  – آلومینیوم اراک صفر
در پایان هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لیگ آزادگان تیم ماشین‌سازی با ۶۳ امتیاز بعد از پیکان ۶۶ امتیازی صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد. پیکان هفته پیش صعود کرده بود.
در حال حاضر فجرسپاسی و نفت آبادان به ترتیب با ۶۰ و ۵۹  امتیاز این شانس را دارند که در هفته آخر مسابقات سومین تیم صعودکننده به لیگ برتر باشند. فاصله امتیازی تیم خونه‌به‌خونه با دو تیم فجر و نفت به ترتیب سه و دو امتیاز است، اما با توجه به اینکه زردپوشان آبادان و شیراز در هفته پایانی لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد، اگر بازی آنها برنده داشته باشد، تیم پیروز به لیگ برتر صعود می‌کند و در صورت تساوی فجری‌ها به لیگ برتر راه پیدا می‌کنند. با این شرایط تیم مازندرانی خونه‌به‌خونه شانسی برای راهیابی به لیگ برتر نخواهد داشت.
این در حالی است که  در انتهای جدول فقط  آلومینیوم هرمزگان سقوطش به لیگ دسته دوم کشور قطعی شده و سه تیم ۳۹ امتیازی شهرداری اردبیل، پاس و گیتی‌پسند به‌همراه داماش گیلان ۳۶ امتیازی در هفته آخر باید برای بقا رقابت کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!