نامه یک شهروند در رابطه با مراجعه به اداره دارایی بروجرد


نامه یک شهروند در رابطه با

مراجعه به اداره دارایی بروجرد

با سلام خدمت جناب داودوندی؛

بنده یک مودی مالیاتی می باشم که چندی پیش برای پرداخت مالیات بر ارث به همراه سایر ورثه به اداره مالیات بروجرد مراجعه نمودیم.

 باور کنید برای پرداخت مالیات و انجام سایر امور مربوط به ارث آنقدر بین ساختمانها و اتاقهای اداره دارایی بروجرد رفت و آمد کردیم که از پا افتادیم زیرا قسمت مالیات بر ارث در طبقه دوم یک ساختمان و رییس این قسمت در طبقه دوم ساختمان دیگر قرار دارد!!!اینجانبان برای گرفتن تخفیف مالیاتی یک بار به رییس این قسمت مراجعه کردیم ایشان تخفیف دادند و عرض کردند برای محاسبه تخفیف به ساختمان دیگر مراجعه کنید؛

به ساختمان دیگر مراجعه کردیم آنجا تخفیف را حساب کردند و گفتند برای امضا برگها پیش رییس بروید دوباره همگی راهی اتاق رییس شدیم تا برگها را امضا کند پس از امضا گفتند ببرید تا ثبت بشود دوباره مراجعه کردیم تا ثبت کردند ؛

برای تقسیط مالیات گفتند تقاضا بنویسید تقاضا نوشتیم گفتند رییس باید دستور تقسیط بدهد مجددا مراجعه کردیم به رییس و زیر نامه دستور دادند و گفتند بروید واحد مالیاتی تا فرم تقسیط صادر کنند امدیم واحد مالیاتی فرم تقسیط صادر شد عرض کردند بروید تا رییس فرم را امضا کند

 آمدیم نزد رییس ایشان فرم را امضا کردند گفتند ببرید تحویل واحد مالیاتی بدهید امدیم تحویل دادیم گفتند مشمول جریمه هستید تقاضای بخشودگی دادیم و مانند فرم تقسیط دوباره همان مراحل را طی کردیم!!!

آیا مدیریت اداره مابیات بروجرد با کمی درایت و مدیریت نمی تواند به این همه رفت و آمد و صرف وقت خاتمه دهد ؟ آیا بهتر نیست به جای این همه بردن و آوردن ارباب رجوع ، اتاق رییس محترم را به ساختمان واحد مالیاتی ارث منتقل کند ؟

ارباب رجوع بیچاره که از ترس اینکه مبادا تخفیفش کم شود یا جرایمش بخشوده نشود جرات اعتراض ندارد اما آیا این اخلاقی است که از این موقعیت ارباب رجوع سوء استفاده کرد؟

 این است تکریم ارباب رجوع؟
لطفا موضوع را در کانال اطلاع رسانی فرمایید شاید مسوولین فکری در خصوص این معضل نمایند.در ضمن برای اثبات صدق عرایض می توانید خودتان شخصا به اداره داریی بروجرد مراجعه و شاهد این وضع اسفبار از نزدیک باشید.

 باتشکر.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!