نامه ای خطاب به فرماندار محترم بروجرد


نامه ای خطاب به فرماندار محترم بروجرد

ما  برای ساخت اورژانس جدید پول ندادیم که

 زن و مرد برای واریز پول به بیمارستان

به هم چسبیده باشند

 و به شخصیت شان توهین شود


فرهاد داودوندی – بروجرد:

جناب آقای مهندس علی کورانی فر، فرماندار محترم بروجرد

محترما بعرض می رساند:

متاسفانه در بروجرد بعضی از روسا و مدیران شهری در بعضی ادارات و اماکن عمومی به مانند بیمارستانها قدرت تجزیه و تحلیل ندارند، آنقدر نور خیره کننده میز ریاست برایشان جذاب است که از دو قدمی خود هم بی خبرند.

جناب آقای کورانی فر عزیز

 ما مردم بروجرد و خیرین کشوری ریال به ریال روی هم پول گذاشتیم تا حالا که بیمارستانی در این شهر نداریم، لااقل یک اورژانس تازه ساز و مجهز داشته باشیم، اما دریغ و درد ……

فرماندار محبوب بروجرد

متاسفانه برای پرداخت پول و تسویه حساب در گوشه ای از بیمارستان امام (ره) خیابان سید مصطفی، زن و مرد، پیر و جوان، باید تا کمر خم شده و در حالیکه همه روی هم تلنبار می شوند از پنجره بسیار کوچکی، اقدام به پرداخت پول کنند.

جناب مهندس کورانی فر

تعداد اندکی از روسای شهری ما معتقدند که برای بیان هر مشکلی، ما روزنامه نگاران باید قبلش به آنها زنگ بزنیم! و کسب اجازه کنیم!!! بنده های خدا فکر کرده اند روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان بروجردی، روابط عمومی رایگان آقایان می باشند!

فرماندار محترم و عزیز

حالا که چشمان بینا و همتی  در بین بعضی ها در این شهر برای رفع مشکلات مردم دیده نمی شود، نگارنده نیز از طلا گشتن پشیمان گشته و از آنجا که خواسته های ما شهروندان بخاطر عملکرد نامناسب بعضی مدیران شهری به مانند شهرمان کوچک شده،

 لذا عاجزانه در خواست می کنم، شما بعنوان یک فرماندار دلسوز دستور بدهید یا پنجره مربوط به پرداخت پول را بزرگتر و استانداردتر کنند، یا  قسمت زنان و مردان را از هم جدا کنند، یا مکان را تغییر بدهند و یا اینکه دستور بدهید بعضی ها به خود زحمت بدهند اگر کینه نگارنده را به دل نمی گیرند، از پشت میزشان بلند بشوند و دو قدمی خود را هم نگاهی کنند که شهروندان شریف بروجرد شامل زنان و مردان محترم این شهر، چگونه برای پرداخت پول در بیمارستان امام ( ره) بروجرد به شخصیت شان توهین می شود. والسلام.

دوستدار شما

فرهاد داودوندی


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!