نامه ای به شورای شهر بروجرد


نامه ای به شورای محترم شهر بروجرد

فرهاد داودوندی  – بروجرد :

اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان بروجرد

با سلام

محترما بعرض می رساند:

متاسفانه از زمان آغاز فعالیت شورای شهر دوره چهارم، شاهد افول بروجرد زیبا بودیم تا جائیکه بنا به گفته تمامی علاقمندان بروجرد دچار مشکلات عدیده شهری شد.

اینک که چندی است شورای اسلامی دوره پنجم آغاز به کار نموده، بارقه های امید در دل شهروندان روشن شده است که در کوتاهترین زمان ممکن شاهد تغییرات اساسی در سطح شهر باشند.

اما آنچه که دیده می شود اینکه تغییرات آنچنانی در سطح شهر دیده نمی شود و می رویم که شاهد روزمرگی در مدیریت شهری باشیم.

بازهم حقوق های معوقه شش ماهه پرسنل شریف شهرداری، بازهم پراکندگی زباله ها در سطح کوچه ها و خیابانها، باز هم وعده به اینکه در آینده چنین خواهد شد و چنان خواهد گردید، باز هم شنیدن خبر بدهکاریهای میلیاردی شهرداری بروجرد، باز هم وضعیت نامعلوم تعداد پرسنل مازاد شهرداری بروجرد، بازهم وضعیت نامناسب آسفالت کوچه ها و خیابانها و …… باعث شده شهروندان به شدت دل نگران باشند.

نگارنده بعنوان یک شهروند بسیار فعال در عرصه دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های آراء انتخابات شورای شهر، انتظار دارد که شورای محترم شهر دوره پنجم هر چه سریعتر تغییرات اساسی در سطح مدیریت شهری را استارت بزند،

شهروندان به شدت از وعده و وعید های شوراهای قبلی خاطرات بدی در ذهن دارند، به جاست که شورای شهر فعلی با تمام وجود روح هوای تازه را به فضای مدیریت شهری بدمد. مردم از تکرار مکررات خسته هستند. والسلام.

بروجرد — فرهاد داودوندی   19/6/1396

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!