مکان ادارات بروجرد ویترین شهر هستند، لطفا رسیدگی کنید

ساختمان ادارات بروجرد ویترین شهر هستند،

 لطفا رسیدگی کنید

بروجرد- فرهاد داودوندی:

فرض کنیم یک سرمایه گذار قرار است برای رایزنی و گفتگو در رابطه با حضورش در بروجرد بخواهد به یکی از ادارات بروجرد مراجعه کند، بنظر شما اگر سر و وضع آن اداره را نابسامان ببیند پیش خودش چه خواهد اندیشید؟!

بروجردی ها مشهور هستند به اینکه مردمی خوش مشرب و شوخ طبع و میهمان نواز هستند و در کنار همه اینها به نظافت و پاکیزگی خود و اطراف محل زندگی خود نیز بسیار بها می دهند.

برای نمونه تقریبا تمامی مردم شهر به شکیل بودن و مرتب بودن پوشاک خود بسیار اهمیت می دهند و حتی غریبه هایی که به شهرمان آمده اند تصدیق می کنند که در پذیرایی از آنان در میهمانی ها، پذیرایی با بهترین  لوازم منزل میزبان انجام گرفته است.

به هر حال متاسفانه بعضی از ادارات بروجرد از لحاظ شکیل بودن دارای مشکلاتی هستند که جا دارد مدیران این ادارات با دقت بیشتری به اطراف خود نظارت داشته باشند و اگر مثلا در سالن انتظار یا محیط اداره خود صندلی شکسته، میز رنگ و رو رفته و ….. دارند حتما هر چه سریعتر نسبت به تعویض و نوسازی آنها اقدام کنند.

ختم کلام اینکه ادارات ما ویترین شهرمان هستند اگر قرار است فرهنگ غنی بروجرد زیبای مان را نشان میهمانان غریبه و گردشگران بدهیم به واقع باید به سر و وضع نابسامان فیزیکی بعضی ادارات  بیشتر رسیدگی شود. والسلام.  


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!