مکان‌های آسیب زا در بروجرد برای پیشگیری از کرونا شناسایی شد

مکان‌های آسیب زا در بروجرد 
برای پیشگیری از کرونا شناسایی شد
مکان‌های آسیب زا در بروجرد برای پیشگیری از کرونا شناسایی شد


به گزارش وبسایت خبری بروجرد

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مکان‌ها و پاتوق های آسیب زا در سطح شهرستان توسط مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت تحت نظارت بهزیستی بروجرد شناسایی شد.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت یکی از مراکز فعال تحت نظارت بهزیستی است که توسط تیم سیار این مرکز ، پاتوق های آسیب زا شناسایی و اقدامات لازم در مورد آنها به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا صورت گرفت.

کرم رضا پیردایه افزود: از دیگر اقدامات این مرکز تحت نظارت بهزیستی بروجرد،  تهیه وسایل و اقلام بهداشتی اعم از ماسک، دستکش، پد الکل، صابون و  ژیلت به مبلغ ۱۸میلیون تومان است که این اقلام بین خدمت گیرندگان پاتوق های آسیب زا توزیع شد.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت بهزیستی بروجرد، فعالیت مستمر آموزشی و توجیهی یصورت چهره به چهره  و گروهی توسط تیم اجرایی و تخصصی  مرکز به صورت ۲۴ ساعته از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون است.

پیردایه اضافه کرد: تهیه مواد غذایی و طبخ غذای گرم و توزیع بین خدمت گیرندگان توسط مرکز کاهش آسیب بهزیستی بروجرد از دیگر اقدامات انجام شده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی مرکز و شلتر بطور دائم و همچنین پاتوق های آسیب زای شناسایی  شده توسط تیم سیار مرکز کاهش آسیب نسیم سلامت بهزیستی بروجرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بطور مستمر انجام شده است./ایرنا

 
 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!