منصوریان یا مجیدی‌‌؛ هیچ‌کدام نباید بسوزند


با توجه به نتایجی که استقلال در لیگ گرفته، بازار شایعات در مورد ایجاد تغییرات در کادرفنی این تیم داغ شده است

شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه استقلال باید به گزینه‌های دیگر به غیر از کادرفنی فعلی فکر کند. یعنی یا برود سراغ یک مربی خارجی یا به فکر همین مربیان ایرانی باشد‌‌؛ استقلال اما میان مربیان استقلالی چه گزینه‌هایی دارد؟ قرارداد علیرضا منصوریان با نفت تهران تمام شده، پس این می‌شود خودش یک گزینه.

فرهاد مجیدی به دنبال گرفتن مدرک مربیگری‌‌اش است. این هم می‌شود یک گزینه دیگر اما آیا استقلال نمی‌ترسد که این سرمایه‌ها را بسوزاند؟

با منصوریان کاری نداریم‌‌ چون او دیگر برای حضور در نیمکت استقلال به پختگی لازم رسیده و تجربه‌هایش را در نفت تهران کسب کرده اما در مورد فرهاد مجیدی چطور؟

طبعاً مجیدی برای استقلالی‌ها یک سرمایه است؛ سرمایه‌ای که باید به شدت از او مراقبت کرد. جوری هم محافظت کرد تا به راحتی نسوزد.

صدور یک حکم مربیگری ساده برای مجیدی کار سختی نیست. می‌شود برای فصل بعد از حالا به مجیدی آماده‌باش داد اما آیا خود فرهاد راضی به این کار است؟ یعنی بدون داشتن تجربه سرمربیگری ناگهان برود روی نیمکت پرطمطراق استقلال؟

فوتبال ما تجربه‌های بزرگی در زمینه سوزاندن سرمایه‌هایش دارد اما پیرامون موضوع ویژه استقلال باید اعتراف کنیم که این تیم سرمایه چندانی دارد. البته وضعیت استقلال در قیاس با لنگپولیس که روی نیمکت هیچ گزینه لنگپولیسی ندارد، بهتر است.

باز استقلالی‌ها یک منصوریان و یک مجیدی دارند که به آنها فکر کنند اما بابت هرگونه استفاده‌ای از این گزینه‌ها باید به شدت محتاط بود. باید خوب فکر کرد. خوب قضیه را مدیریت کرد و البته بی‌گدار هم به آب نزد.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!