منصوریان:زمین بازی خراب بود/رضایی به سمت آقای گلی می رود


بختیار بازیکن خوب ماست و اگر هم از کوره در رفته، با هم حل می‌کنیم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سیاه جامگان اظهار داشت:هر دو تیم ارائه گر بازی خوبی بودند.توانستیم بازی خوبی را نشان بدهیم.زمین ورزشگاه خراب بود. تیم فرهاد کاظمی را می‌شناسم که تاکتیکی بازی می‌کنند. برای ما مهم این بود که نیمه اول به گل برسیم.
وی اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز خیلی خوب را به دست آوردیم ما پلکانی و آهسته جلو می آییم. اگر به گل دو و سه می رسیدیم که شانس داشتیم آخر بازی فشار رویمان نمی افتاد. تمرینات مان را پس از رسیدن به تهران روی این بحث خواهد بود که مهاجمان را چهارچوب را بهتر بشناسند.
 وی ادامه داد:خیلی برای‌مان مهم بود که با گل در نیمه نخست بازی را ترک کنیم. هرچه به اواخر بازی نزدیک شدیم، خواستیم پیروزی خود را حفظ کنیم. از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم و به نظرم امروز مهدی رحمتی واقعی را دیدیم. از زمانی‌که مربی نفت بودم عادت داشتم که چنین گلری را ببینم.
منصوریان تصریح کرد: کاظمی استارتر سپاهان بود و مربی باکیفیتی است. به وی و تیمش خسته‌نباشید می‌گویم. در خصوص داوری هم حرفی نمی زنم و کیفیت داوری خوب بود. به لحاظ فیزیکی خوب بود.
وی در خصوص اعتراض رحمانی پس از تعویض گفت: موضوعی درون‌تیمی بود و هرچه که بوده درون تیمی حلش می‌کنیم. بختیار بازیکن خوب ماست و اگر هم از کوره در رفته، با هم حل می‌کنیم. برای حل مشکل گلزنی، توقع معجزه نداریم و باید تمرین کنیم.
وی افزود: به جرات می‌گویم یکی از تاثیرگذارترین مهاجمان ایران همین کاوه رضایی است، برای جبران موقعیت‌های از دست‌رفته فقط یک راه است و آن هم تمرین. آنقدر با وی کار می‌کنیم و به کاوه اعتماد داریم که به سمت آقای گلی پیش برود.
منصوریان درباره وقفه در برگزاری لیگ خاطرنشان کرد: به وضعیت خودمان در تعطیلات نگاه نمی‌کنیم، بلکه نگاه ما به لبخندی است که بعد از بازی با کره جنوبی برای مردم کشورمان ایجاد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!