منصوریان:حرف برانکو برایم جالب بود/موقع پنالتی ها حرص خوردم

منصوریان:حرف برانکو برایم جالب بود/موقع پنالتی ها حرص خوردم

پرسپولیس را به عنوان یک رقیب قابل احترام می شناسیم

علیرضا منصوریان پس از پیروزی استقلال مقابل السد اظهار داشت: ابتدا خسته نباشید می گویم به بازیکنانم و به آنها تبریک می گویم. دست هواداران را می بوسم. امروز فهمیدم اگر استقلالی ها بخواهند بیایند بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر می ایند. 

وی افزود: تازه امروز فهمیدم زنده یاد منصور پورحیدری چقدر کنار زمین استرس داشت و حرص می خورد. با تیم قدری بازی داشتیم. هیچ بازیکنی تاثیرگذار تر از ژاوی نبود. او ۵۰میلیارد برای سه سال گرفته است. ما در ۹۰ دقیقه باید بازی را تمام می کردیم. یک گل هم زدیم که درست بود و در اواخر نیمه اول پشت محوطه یک خطا روی حق دوست هم نگرفتند. 
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به بازیکنان گفتم اصلا مراعات وضعیت پا و مصدومیت خود را نکنید. گفتم به آنها که در بازی با پرسپولیس با رقیبتان بازی دارید اما امروز باید برای پرچم  کشورتان بازی کنید. این برد را به آتش نشانانی تقدیم می کنیم که مثل زمان جنگ رفتند و جنگیدند و به هواداران هم خسته نباشید می گویم. موقع پنالتی ها خیلی حرص خوردم. وقتی پرچم بالای سر آدم می آید کار خیلی سخت می شود. 
وی درباره حمایت پرسپولیسی ها از استقلال بیان داشت: امروز اصلا بازی استقلال نبود و بازی ایران بود. فرهاد مجیدی ، سیاوش اکبر پور وحنیف عمران زاده هم آمدند تمام پیشکوستان پرسپولیس از جوانان استقلال حمایت  جانانه کردند. در این هفته ها فوتبال به جریان می افتد لیاقت ما داشتن ۴ سهمیه است. ما همیشه می توانیم. 
منصوریان درباره استفاده از جوان ها گفت: جلسات تئوری زیادی داشتیم. خیلی می خواستیم که فاصله بین بازیکنان مثل پادووانی و زکی پور یا نورافکن و حق دوست توسط یک بازیکن باتجربه پر شود. نکته تلخ بازی مصدومیت وریا غفوری است. فکر می کنم بین ۷ روز یا ۱۰ روز حداقل او آسیب دیده باشدمن فقط به یک زمین تمرین احتیاج دارم. از مجموعه نفت تشکر می کنم که باعث شدند یک جلسه تمرین خوب داشته باشیم. با همین جوان ها ادامه می دهیم و تلاش و تلاش و تلاش می کنیم.. 
سرمربی استقلال در پایان درباره دیدار با پرسپولیس اذعان داشت: پرسپولیس را به عنوان یک رقیب قابل احترام می شناسیم. برانکو را در هتل دیدم و گفت فقط برای این بازی برایت آرزوی موفقیت می کنم و این برایم جالب بود مطمئنا بازی قشنگی را خواهید دید.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!