معاون وزیر راه وشهرسازی: ۲۵ هزار میلیارد ریال برای محوطه سازی مسکن مهر نیاز است

معاون وزیر راه وشهرسازی:
۲۵ هزار میلیارد ریال برای 
محوطه سازی مسکن مهر نیاز است


به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از ایرنا

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست دولت مبنی برتخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مسکن مهر گفت: ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی و معابر سایت های مسکن مهر نیاز است.
احمد اصغری مهرآبادی روز دوشنبه در نشست جمع بندی مشکلات مسکن مهر بروجرد در فرمانداری این شهرستان افزود: تاکنون بیش از یکهزار مدرسه و مسجد در سایت های مسکن مهر کشور ساخته شده است.وی با بیان اینکه برای تامین خدمات عمومی سایت های مسکن مهر کشور ۱۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است، اظهار کرد: انشعاب های آب، برق و گاز این سایت ها نیاز به چهار هزار میلیارد ریال اعتبار دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: درخصوص ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در قوه قضاییه طرح شکایت شده که طبق دستور رئیس قوه باید به سرعت رسیدگی شود.وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد ریال یارانه به مسکن مهر کشور اختصاص یافته و ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این واحدها از دولت درخواست اعتبار شده است.

اصغری مهرآبادی افزود: تعاونی های سازنده نسبت به مشکلات مسکن مهر بروجرد و نبود آسانسوردر این سایت مسئولیت دارند و باید پاسخگوی ساکنان باشند.وی تاکید کرد: مشکلات آسانسور مسکن مهر بروجرد باید بررسی و با تعیین اعتبار به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود تا تصمیم گیری لازم دراین مورد صورت گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برای کمک به ساکنان مسکن مهر تسهیلات اختصاص یافته افزایش و زمین رایگان با ۵۰ درصد تخفیف پروانه ساخت در نظر گرفته شده است.وی گفت: مشکلات معابر، فضای سبز و پیاده روسازی مسکن مهر بروجرد باید با همکاری شهرداری برطرف شود.وی با اشاره به اینکه ۱۷۶ آسانسور مسکن مهر به دلیل کم بودن ارتفاع اتاق موتورخانه و کوتاه بودن چاله آسانسور قادر به گرفتن گواهی استاندارد نیستند، یادآور شد: این موضوع باید با تشکیل یک کارگروه بررسی و پیگیری شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!