معاون استاندار لرستان: کارها نباید به دلیل کرونا تعطیل شوند

معاون استاندار لرستان:
کارها نباید به دلیل کرونا تعطیل شوند
رحیمی فرماندار بروجرد | پایگاه خبری تحلیلی روزهای بروجرد

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارها نباید به دلیل کرونا تعطیل شوند.
عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان که امروز هشتم تیرماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برنامه اعتبارات شهرستان در استان بسته شده بود اگر قرار است به این شکل باشد پس کمیته برنامه‌ریزی برای چیست.

وی با بیان اینکه کمیته برنامه‌ریزی زمان اجرایی می‌شود که امضا دو نماینده شهرستان را داشته باشد، خاطرنشان کرد: پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان باید تکمیل شود بعد پروژه جدید شروع شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: سهم شهرستان باید از هر سرفصل مشخص شود تا براساس اولویت‌ها برای آن برنامه‌ریزی شود.

رحیمی اضافه کرد: نمایندگان سهم اعتبارات شهرستان را مشخص کنند تا برای آن تصمیم گرفته شود و پروژه‌های اولویت‌دار در کمیته برنامه‌ریزی مشخص شوند.وی بیان کرد: سرمایه‌گذاران زیادی در شهرستان وجود دارند اما آنقدر در بروکراسی اداری می‌مانند که سرمایه را در جای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی شود که سرمایه‌گذار را اذیت نکنیم و کلیه ادارات با سرمایه‌گذار همکاری لازم را داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه شهرستان دارای صنایع خوبی است و باعث شده که شهرستان سرپا بماند، افزود: زمینه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم شود.وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: ورود به ادارات شهرستان بدون ماسک ممنوع است و کارها نباید به دلیل بیماری کرونا تعطیل شوند./ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!