معاون استاندار لرستان تاکید کرد؛ ضرورت همدلی و همکاری فرمانداران با مدیران دستگاه‌های اجرایی

معاون استاندار لرستان تاکید کرد؛
ضرورت همدلی و همکاری 
فرمانداران با مدیران دستگاه‌های اجرایی

به گزارش سایت خبری بروجرد

معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان بر ضرورت همدلی و همکاری فرمانداران شهرستان‌های استان با مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.
حبیب‌الله خجسته پور ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در سالن همایش فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: بخش اعظمی از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی توسط بزرگانی از شهرستان بروجرد رقم خورده است.وی ادامه داد: مردم بروجرد از زمان مشروطه تاکنون درصحنه بوده و در کنار مدیران از دین و سرزمین خود دفاع کرده‌اند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان بابیان اینکه اگر جان‌فشانی شهدای به نام این دیار نبود به‌طورقطع امروز مردم آرامش نداشتند، گفت: بعد از اتمام جنگ مردم بروجرد با همراهی بزرگان در همه عرصه‌ها حضور جدی داشتند به‌طوری‌که در انتخابات سال گذشته با حضور ملی به آن لبیک گفتند.

خجسته پور تأکید کرد: انتظار می‌رود مدیران از ظرفیت‌های استانی در جذب اعتبارات برای رشد شهر استفاده کرده و مثمر ثمر باشند و داشتن تعامل را مهم‌ترین وجه کاری خود قرار دهند.وی، هماهنگی، همدلی و همکاری، تعامل با مدیران دستگاه‌های اجرایی، استفاده از ظرفیت بزرگ بانوان و … را ازجمله وظایف فرماندار دانست.

معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان همچنین تأمین امنیت را مهم‌ترین وظیفه یک فرماندار در شهرستان عنوان کرد.

منبع : مهر

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!