معاون استاندار لرستان: استقلال، آزادی و تبلور جمهوریت از اهداف پیروزی انقلاب بود

معاون استاندار لرستان:
استقلال، آزادی و تبلور 
جمهوریت از اهداف پیروزی انقلاب بود

به گزارش سایت خبری بروجرد
حبیب‎الله خجسته‌پور ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال پیش با رنگ و بوی فاطمی و علوی به رهبری فرزندی از فرزندان فاطمه (س) به پیروزی رسید.وی عنوان کرد: امسال و در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید بازخوانی از دستاوردهای آن در طول چهار دهه داشته و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری هر جایی که نیازمند بازنگری است را اصلاح کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در طول چهار دهه با اقتدار در منطقه افتخارآفرینی می‎کند، خدمات عدیده‌ای را در حوزه‎های مختلف آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، درمانی، اقتصادی و زیرساختی به ملت ایران ارائه کرده است.

خجسته‌پور تصریح کرد: در طول سال‌های سپری شده از انقلاب بابرکت ایران خدمات بی‌شماری در حوزه‌های برق‌رسانی، آبرسانی، گازرسانی و راهسازی ارائه شده است، به طوریکه در یک مقایسه ساده می‎توان به انوبهی از آمار و اطلاعات خدمات دسترسی پیدا کرد.وی با مقایسه توجه به اقشار محروم در جای جای ایران اسلامی پیش و پس از انقلاب بیان کرد: بعد نرم‌افزاری از مهمترین ابعاد انقلاب به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: انقلاب ما بر پایه ارزش‌های زیادی شکل گرفته اما آنچه موجب رخ دادن آن در کشور ما شد، بعد نرم‌افزاری یعنی ارزش‎هایی است که مردم برای حاکم شدن آن‌ها انقلاب کردند.

خجسته‌پور افزود: ما انقلاب کردیم که استقلال و آزادی‌مان را حفظ کرده, نظامی مردم‌سالار را حاکم و جمهوریت را تبلور بخشیم، انقلاب کردیم تا ارزش‌های دینی، اسلامی و شیعی در کشورمان حاکم شود.وی ادامه داد: انقلاب کردیم که ریاکاری و عوام‌فریبی را کنار گذاشته و عملمان در خلوت و جلوت یکی باشد، انقلاب کردیم تا فاصله مدیران نظام با توده مردم کم شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از مکارم اخلاق به عنوان هدف بعثت انبیاء و پیامبران یاد و خاطرنشان کرد: هر کدام و در هر جایگاه و با هر نگاهی باید از احادیث ائمه معصومین علیهم‌‍‌السلام درس گرفته و در زندگی به کار بندیم./فارس

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!