مربی تیم کیک بوکسینگ بروجرد: کسب دو مدال نقره و برنز مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا توسط ورزشکاران بروجردی

مربی تیم کیک بوکسینگ بروجرد:
کسب دو مدال نقره و برنز 
مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی
آسیا توسط  ورزشکاران بروجردی

به گزارش خبرگزاری فارس -بروجرد
مربی تیم کیک بوکسینگ بروجرد گفت: دو ورزشکار اعزامی به مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا در ترکمنستان توانستند، دو مدال نقره و برنز این مسابقات را کسب کنند.
رضا دیناروند اظهار کرد: در این مسابقات مصطفی گودرزی در لایت کنتاکت و افشین نجاتی‎زاده در کیک لایت این مسابقات حضور داشتند.وی بیان کرد: مصطفی گودرزی که پس از پیروزی در بازی‎های مختلف به فینال راه یافته بود، بازی را با اختلاف اندک به حریفی از تاجیکستان واگذار و مدال نقره مسابقات در وزن منهای ۶۹ کیلوگرم را کسب کرد و ورزشکاری از ترکمنستان در این وزن عنوان سوم را به دست آورد.

مربی تیم کیک بوکسینگ بروجرد و عضو کادر فنی و مربیان ایران در این مسابقات تاکید کرد: افشین نجاتی‎زاده نیز برای کسب عنوان سومی به رقابت پرداخت که توانست در وزن منهای ۹۴ کیلوگرم مدال برنز کیک لایت قهرمانی آسیا را کسب نماید.

دیناروند افزود: با وجود مبارزان قوی شرکت‎کننده در این مسابقات، کسب دو مدال نقره و برنز برای هر دو ورزشکار بروجردی که نخستین حضور رسمی آنها در مسابقات آسیایی تلقی می‏شود، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.وی اظهار کرد: موفقیت دو ورزشکار بروجردی در رقابت‎های کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا افتخارآفرینی بزرگی برای ورزش کشور و استان لرستان محسوب می‎شود.

گفتنی است، مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا از چهارم تا یازدهم اردیبهشت ماه در عشق‎آباد پایتخت ترکمنستان در رده سنی جوانان و بزرگسالان و در ۱۳ وزن برگزار شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!