مدیر امور برق شهرستان خبر داد: مصرف برق ۱۴۴ مگاواتی در بروجرد

مدیر امور برق شهرستان خبر داد:
مصرف برق ۱۴۴ مگاواتی در بروجرد
مصرف برق ۱۴۴ مگاواتی در بروجرد

به گزارش وبسایت خبری بروجرد

علی محمد خسروی امروز ۱۲ مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته در شرایط اوج مصرف میزان مصرف برق بروجرد ۱۳۶ مگاوات بود که امسال این میزان به ۱۴۴ مگاوات رسیده است.وی با بیان اینکه فرهنگ سازی در راستای کاهش مصرف برق تصریح کرد: برنامه‌های احتمالی خاموشی ارتباط مستقیمی با میزان و فرهنگ مصرف دارد.

علی محمد خسروی خاطرنشان کرد: میزان خاموشی‌ها در شهرستان کاهش خواهد داشت و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده نیز این مشکل رفع می‌شود.

خسروی اضافه کرد: در سراسر کشور ۳۲ میلیون مشترک برق وجود دارد که اگر هر مشترک در روز تنها یک لامپ صد واتی را خاموش کند به میزان ۳۲۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی می‌شود.وی بیان کرد: ساعات پیک مصرف برق در دو بازه زمانی ۱۱ تا ۵ عصر و ۸ تا ۱۱ شب است که پیک مصرف روزانه اکنون در مقایسه با پیک مصرف شبانه بحرانی‌تر شده است.

مدیر امور برق بروجرد ادامه داد: پیک مصرف برق در بروجرد نزدیک به خرم‌آباد است و این در حالی است که تعداد مشترکین خرم‌آباد در مقایسه با بروجرد ۵۰ هزار مشترک بیشتر است که این افزایش مصرف برق بروجرد به‌خاطر وجود برخی صنایع بزرگ در این شهرستان است.

خسروی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی بروجرد استفاده از کولر گازی لازم نیست و همان کولر آبی کفایت می‌کند.وی اظهار کرد: با سرویس سالانه کولرهای آبی می‌تواند وسیله سرمایشی مناسبی برای شهرستان باشد./ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!