مدیر آموزش و پرورش بروجرد: ۳۵۸واحد آموزشی بروجرد آماده بازگشایی مدارس هستند

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:
۳۵۸واحد آموزشی بروجرد 
آماده بازگشایی مدارس هستند
به گزارش وبلاگ خبری محسن مهربان
به نقل از ایرنا
جمشید ابوالفتحی روز دوشنبه افزود: این تعداد واحد آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس پذیرای۵۰ هزار دانش آموز دختر و پسر خواهند بود. وی گفت: از این تعداد دانش آموزان چهار هزار و ۶۰۰ دانش آموز نخستین بهار علم و تربیت خود را جشن خواهند گرفت و این درحالیست که تعداد این دانش آموزان در مقایسه با سال گذشته حدود ۲درصد افزایش یافته است. 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد همزمان با بازگشایی مدارس چهار واحد آموزشی در قالب ۳۶ کلاس درس از سوی نوسازی مدارس تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد. وی گفت: از این تعداد واحد ، مدرسه ۱۸کلاسه مهرگان با اعتبارات دولتی و سه واحد آموزشی دیگر ازسوی خیرین درمجموع با هزینه ا ی حدود ۶۰میلیارد ریال احداث شده است. 

وی مساحت این مدارس را درمجموع پنج هزار و ۶۰۰متر مربع عنوان کرد. وی گفت: ۳۱ شهریور ماه زنگ شکوفه ها در مدرسه دخترانه شاهد و سوم مهرماه زنگ مهر در مدرسه استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه شهید بهشتی بروجرد ، زنگ جوانه ها در مدرسه تیزهوشان دختر و زنگ غنچه ها بعد از بازگشایی مدارس نواخته می شود. 

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در سال تحصیلی گذشته ۵۲ مدرسه تعمیر و بازسازی شدند. وی گفت: بروجرد از نظر نمره امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۰ درصد و از نظر کلاس های اوقات فراغت ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. 

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!