مدیرکل مدیریت بحران لرستان : آخرین وضعیت ترکیدگی خط انتقال بنزین جنوب به شمال در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان :
آخرین وضعیت ترکیدگی خط انتقال 
بنزین جنوب به شمال در لرستان
Image result for ‫آریایی site:http://mehraban58.mihanblog.com‬‎
به گزارش خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران لرستان بابیان اینکه ترکیدگی خط لوله انتقال بنزین در محور بروجرد- خرم‌آباد در دست‌ترمیم است، گفت: اوضاع در منطقه با حضور نیروهای عملیاتی تحت کنترل است.
رضا آریایی با تشریح جزئیات حادثه ترکیدگی خط لوله انتقال بنزین در استان لرستان اظهار داشت: در ساعت ۱۵ روز گذشته اهالی منطقه رازان واقع در محور بروجرد- خرم‌آباد ترکیدگی خط لوله بنزین در این منطقه را گزارش دادند که با هماهنگی‌های صورت گرفته نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در ابتدا با توجه به اینکه این منطقه در حوزه اراک محسوب می‌شود هماهنگی‌های لازم انجام شد و نیروهای عملیاتی اراک در منطقه مستقر شدند و علاوه بر آن خودروهای اطفای حریق آتش‌نشانی نیز برای پیشگیری از وقوع هرگونه آتش‌سوزی احتمالی به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه با حضور به‌موقع و اطلاع مردم هیچ‌گونه اتفاقی در این منطقه رخ نداد.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان بیان کرد: نیروهای مستقر در منطقه با در دست گرفتن اوضاع مانع تشدید بحران شدند و مردم نیز بااطلاع سریع به مسئولان درروند ترمیم آن نقش مهمی داشتند.وی عنوان کرد: در حال حاضر جریان انتقال بنزین در این خط لوله قطع‌شده و ترمیم در حال انجام است و ممکن است تا پایان امروز جریان انتقال بنزین خط لوله با اتمام مراحل ترمیم مجدداً وصل شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!