مدیرحج وزیارت لرستان: ۴۷۰۰ زایراربعین ازبروجرد به کربلا اعزام می شوند

مدیرحج وزیارت لرستان:
۴۷۰۰ زایراربعین ازبروجرد به کربلا اعزام می شوند
به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از ابرنا

محمد خسروی روزشنبه افزود: این تعداد زایرازطریق ۱۰ دفترخدمات پستی درسطح شهرستان بروجرد ثبت نام و ویزا دریافت کرده اند.وی با اشاره به اینکه زایران بروجردی با عبورازشهرستان های نهاوند، کرمانشاه، ایلام و مهران به کربلا اعزام خواهند شد، بیان کرد: ثبت نام زایران تا چهار روز مانده به اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و زایران پس از ثبت نام و تحویل مدارک ویزا دریافت وازطریق مرز مهران اعزام می شوند.

خسروی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۲۳ هزارتن ازلرستان دراربعین به کربلا اعزام شدند، اظهارکرد: پیش بینی می شود امسال بیش از۳۰ هزارزایراربعین حسینی ازلرستان به کربلا اعزام شوند.وی ادامه داد: ثبت نام از زایران و صدور ویزا ازابتدای مهرماه آغاز و توصیه شده است که زایران درخواست ویزا را به روزهای آخرموکول نکنند.

مدیرحج وزیارت لرستان گفت: ازمهرماه امسال تاکنون درسطح استان ۱۷هزار زایر برای مشرف شدن به اربعین حسینی درسامانه سماح ثبت نام کرده اند.به گفته خسروی ستاد اربعین حسینی موکب انصارالعباس را درکربلا و یک موکب نیز در میدان آیت الله بروجردی و یک موکب در ورودی شهر اشترینان برای استقبال و اسکان زایران اربعین حسینی دایرکرده است. 

بروجرد با بیش از۳۵۰ هزارتن جمعیت و یک هزارو ۶۰۶ کیلومترمربع مساحت درشمال لرستان واقع ودومین شهرستان پرجمعیت این استان است که به عنوان دروازه لرستان از سمت شمال وشرق کشورمحسوب می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!