محمد رضا یاراحمدی قهرمان آینده بوکس ایران خواهد شد

نام این نونهال بروجردی

را به حافظه تان بسپارید

شک نکنید محمد رضا یاراحمدی

 قهرمان آینده بوکس ایران

 نام بروجرد را بلند آوازه خواهد کرد


فرهاد داودوندی- بروجرد:


 کسب عناوین چهار قهرمانی در بروجرد، یک قهرمانی استان لرستان، قهرمان و ستاره بوکس نونهالان ایران و تصاحب کاپ تکنیک قهرمانی کشور در کارنامه موفق محمدرضا یاراحمدی نشان از کارنامه بسیار موفقی برای این بوکسور نونهال بروجردی دارد.

پدیده جدید بوکس بروجرد ۵ سال است که افتخار شاگردی استاد خدارحم گودرزی را دارد و خوشبختانه از حمایت های همه جانبه پدرش آقای بهرام یاراحمدی نیز برخوردار است.

این نونهال بروجردی بوکس کشور، کلاس ششم دبستان شهید کلاهدوز است و هفته ای ۳ جلسه بصورت فشرده تمرینات خود را زیر نظر مربی اش انجام می دهد.

وی که با ۳۱ کیلو وزن از دانش آموزان موفق شهرمان در درس و اخلاق نیز می باشد در دنیای بوکس حرفه ای از محمد علی کلی و تایسون الگو برداری می کند و بنا به گفته کارشناسان حرکات و سرعت عمل وی در داخل رینگ شباهت بسیاری به محمد علی کلی افسانه ای دارد.


محمد رضا یاراحمدی آرزو دارد روزی در مسابقات المپیک پرچم خوش رنگ کشور عزیزمان را بعنوان یک قهرمان بوکس برافراشته کند.

وقتی از آقای بهرام یاراحمدی پدر محمد رضا می پرسم که چگونه شد فرزندتان به ورزش بوکس روی آورد می گوید:  از سال ۱۳۷۸ خودم بصورت جدی و برای کسب سلامتی ورزش بوکس را آغاز کردم و از ۵ سال قبل وقتی متوجه علاقه محمد رضا به بوکس شدم وی را نیز همراه خودم به سالن تمرین می بردم و خوشحالم که فرزندم زیر نظر استاد خدارحم گودرزی پله های موفقیت در ورزش بوکس را به سرعت طی می کند.


استاد خدارحم گودرزی مربی محمد رضا یاراحمدی نیز معتقد است که بروجرد را دیگر می توان با قاطعیت مهد بوکس لرستان نامید زیرا خوشبختانه سالیان سال است بوکسورهای بروجردی در رده های مختلف سنی موفق به کسب عناوین قهرمانی ایران می شوند تا جائیکه قهرمانان نامی به مانند مرحوم علی درویش نورایی و یا آقای سجاد مهرابی الگوهای بسیار خوبی در ورزش و اخلاق برای بوکسورهای بروجردی می باشند.

استاد خدارحم گودرزی در خاتمه نیز می گوید: محمد رضا با اینکه هم اکنون در رده نونهالان بوکس حضور دارد اما با توجه به قدرت یادگیری و سرعت عملش در میادین مسابقات دور از ذهن نیست که به امید خدا طی چند سال آینده نام وی را در میان قهرمانان بزرگ بوکس ایران ببینیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!