محدودیت‌های کرونایی در بروجرد افزایش می‌یابد

محدودیت‌های کرونایی در بروجرد افزایش می‌یابد
انتخاب نماینده های خانه مطبوعات در شهرستان ها اقدامی مثبت است


به گزارش سایت خبری بروجرد

سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: به دلیل موج سوم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا محدودیت‌های کرونایی جدید و بیشتری اعمال می‌شود.
احمد گودرزیان اظهارداشت: به دلیل موج سوم کرونا و جهش خاصی که این ویروس داشته است و همچنین بالا رفتن تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، محدودیت‌های کرونایی جدید و بیشتری اعمال می‌شود.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونای کشور و استان، گروه‌هایی با عنوان گروه ۱، ۲، ۳ و ۴  تقسیم شده که اعمال صد در صدی گروه ۳ و ۴ را در بروجرد خواهیم داشت.

 سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد عنوان کرد: گروه‌های ۳و ۴ شامل مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های زبان و فنی و حرفه‌ای، مهد کودک‌ها، استخرها، سینماها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها می‌شود که تا اطلاع ثانوی این گروه‌ها تعطیل‌اند.

وی بیان کرد: کلیه مراسمات عمومی، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی تعطیل و با برگزارکنندگان برخورد قانونی انجام می‌گیرد همچنین باشگاه‌های ورزشی، مهمانسراها و مهمانپذیرها، قهوه‌خانه‌ها، چای‌خانه‌ها و مراکز تفریحی که جز گروه ۳و۴ قرار دارند نیز تعطیل اعلام می‌شوند.
بانک‌های لرستان تعطیل شدند؛ پذیرش ارباب رجوع در ادارات ممنوع است

معاون استاندار لرستان: برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا انجام می‌گیرد
گودرزیان تاکید کرد: تمام محدودیت‌های ما به مدت یک هفته اعمال می‌شود، این محدودیت‌ها از امروز شنبه هفدهم آبان ماه شروع و تا روز جمعه بیست و سوم آبان ماه ادامه  دارد و این مراکز بسته می‌شوند.

وی با اشاره به رعایت کردن مصوبات ستاد کرونا از سوی مردم شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: از مردم فهیم بروجرد تقاضا داریم به دلیل شرایط بد بیماری و آمار بالای مبتلایان به این ویروس منحوس حتما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی گرفته و رعایت کنند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد اظهارداشت: مردم شرایط اقتصادی را بهانه‌ای برای رفتن به بازار و کوچه خیابان نکنند در حال حاضر آن چیزی که مهم است سلامتی خود و خانواده‌شان است نه کسب و کار، و از تمامی کسبه‌های عزیزی که مشغول به فعالیت هستند مانند نانوایی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌خواهم که رعایت بهداشت را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: به بازرسان اعلام کرده‌ایم که درصورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کاسبان و مغازه‌داران، ابتدا به آنها تذکر دهند و اگر تذکرات را نادیده گرفتند واحدهای مورد نظر پلمب و از طریق نصب بنر به عموم اطلاع رسانی شود که تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد.

گودرزیان عنوان کرد: از همه همشهریان عزیز و حتی کسبه می‌خواهم کمک کنند و با فرمانداری و دیگر ارگان‌ها همکاری کنند تا هرچه زودتر این بیماری نابود شود. متاسفانه بازار بروجرد بازار شلوغی است، شاید تعطیلی بازار امروز در دستور کار ما نبوده اما از خود بازاریان و اصناف می‌خواهم که خودشان رعایت کرده و مغازه‌هایشان را ببندند.

وی بیان کرد: از بازاریان و اصناف می‌خواهیم در این امر مهم راهکاری ارائه دهند تا از حجم مشکلات کم شود چون تمام هدف ما کنترل بازار و کم کردن ساعت کار بازار است تا بتوانیم بیماری را کنترل کنیم.

 سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: براساس دستور العمل‌های که به ما ابلاغ شده تعطیلی بانک‌ها به مدت یک هفته در روزهای آینده و کاستن نیروی کار ادارت و ۵۰ درصدی شدن آن بوده که حتما باید انجام و رعایت شود، هر نیرو تا جایی که احساس می‌کند نیاز به بودن در محل کار نیست و جایگاه حساسی ندارند در اداره حاضر نشود و ادارات نیز از پذیرش ارباب ارجوع‌ها حتی الامکان خودداری شود.

وی تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم از رفتن به تجمعات پرهیز و مهمانی‌ها و عروسی‌ها را کنسل کنند چون برگزاری مراسمات در منزل آن هم در این شرایط خطرناک است، مردم خودشان باید در این رابطه فرهنگسازی و پویش نه به مجلس عروسی یا عزا راه‌اندازی کنند.

گودرزیان تصریح کرد: ویروس کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد و هرکسی را درگیر می‌کند، این بیماری گریبانگیر هرکس شود از زندگی فلج خواهد شد چون این بیماری تبعات بسیاری دارد و شاید سال‌ها سبب ناراحتی و مشکل برای شخص داشته باشد بنابراین از مردم می‌خواهیم همه برای پیشگیری و نابودی این ویروس کمک کنند./تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!