ما بروجردی ها برای پیشرفت شهرمان، به یاری اداره آموزش و پرورش زادگاهمان خواهیم شتافت

ما بروجردی ها برای پیشرفت شهرمان،

به یاری اداره آموزش و پرورش زادگاهمان

خواهیم شتافت

فرهاد داودوندی- بروجرد:

نام بروجرد با فرهنگ و آموزش و پرورش در هم آمیخته است، اصلا نمی توان برای یک لحظه هم که شده نام بروجرد را بدون پشتوانه فرهنگ بسیار غنی و تاریخی  آن در ذهن تصور نمود.

تاریخ ۱۰۵ ساله تاسیس اداره فرهنگ ( آموزش و پرورش ) نوین در این شهر، در زمانی که بسیاری از شهر های مطرح کنونی کشور در آنزمان حتی مکتبخانه هم نداشته اند، گواهی است بر اینکه بروجرد دارای یک پیشینه بسیار قوی در زمینه آموزش و پرورش است.

هم اکنون فارغ التحصیلان بسیاری از دانش آموخته های قدیم و جدید اداره فرهنگ( آموزش و پرورش ) بروجرد در داخل کشور و در نقاط مختلف دنیا دارای مناصب مهمی هستند.

خوشبختانه آقای شهاب روزبهانی مسوول جدید اداره آموزش و پرورش بروجرد و معاونین محترم این اداره بصورت بسیار جدی عزم شان را جزم کرده اند که  با تلاش بسیار و با استفاده حداکثری از تمامی عوامل مختلف،  بروجرد و بروجردی ها را به جایگاه واقعی خود در زمینه موفقیت های سالیان قبل برسانند.

اینک که مسوولین محترم اداره آموزش و پرورش بروجرد تصمیم جدی خود را برای فراهم نمودن شرایط جهش علمی دانش آموزان بروجردی در همه زمینه ها گرفته اند، می طلبد که ما بروجردی ها هم که تقریبا بدون استثناء همه مان در خانواده های خود افراد مرنبط با آموزش و پرورش داریم به یاری اداره آموزش و پرورش شهرمان بشتابیم.

امروز این توفیق بی نظیر نصیب من ( فرهاد داودوندی) شد تا بعنوان میهمان ویژه در جلسه بسیار مهم  مسوولین محترم اداره آموزش و پرورش بروجرد حضور داشته باشم و حمایت و نظرات خود را بعنوان یک شهروند بروجردی بطوری که که بتوانم  برای رشد آموزش و پرورش زادگاهم  مثمر ثمر باشم را خدمت این مدیران محترم  معروض بدارم.

با روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید در اداره آموزش و پرورش بروجرد به پیشرفت دانش آموزان شهرمان بسیار خوشبینیم و مطمئنا با حمایت هایی که در همه زمینه ها ما شهروندان از اداره آموزش و پرورش شهرمان انجام خواهیم داد، دور از دسترس نیست بزودی زود شاهد بازگشت دوران طلایی سالیان دور “قبولی صد در صد دانش آموزان بروجردی” در بهترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور باشیم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!