لطفا هلال احمر بروجرد را تجهیز کنید

درخواست از نمایندگان محترم بروجرد در مجلس

لطفا هلال احمر بروجرد را کاملا تجهیز کنید

جناب آقایان: دکتر علاء الدین بروجردی و حاج عباس گودرزی

نمایندگان محترم بروجرد در مجلس شورای اسلامی

محترما بعرض می رساند:

همانطور که مستحضر هستید،  پس از وقوع زلزله مهیب استان کرمانشاه، بروجردی ها به واقع برای کمک به هموطنان ساکن در آن استان سنگ تمام گذاشتند.


از جمله مواردی که از همان دقایق اولیه وقوع زلزله بسیار به چشم می آمد، کمک برق آسای جمعیت هلال احمر بروجرد بود که با مدیریت صحیح، باعث گردید این جمعیت با حمایت های مردمی و زحمات شبانه روزی مدیریت و پرسنل و نیروهای داوطلب، رتبه برتر استان را در بین تمامی  جمعیت های هلال احمر استان لرستان در امر کمک رسانی به زلزله زدگان به دست بیاورد.

از آنجا که فصل سرما آغاز شده و اتفاق زلزله هم خبر نمی کند و متاسفانه بروجرد هم روی نوار زلزله قرار گرفته، از شما نمایندگان محترم بروجرد درخواست دارد اینک که ممکن است کمک های فراوان هلال احمر بروجرد باعث شده باشد موجودی لوازم بسیار ضروری انبارهای این جمعیت در بروجرد کمتر از قبل شده باشد، نسبت به تجهیز کامل انبارهای جمعیت هلال احمر در بروجرد دستورات لازم را خطاب به مسوولین ارشد کشوری مبذول بفرمائید.

امیدواریم بروجرد هیچگاه شاهد زلزله مهیب نباشد، اما اگر چنین اتفاقی در آینده خدای ناکرده رخ داد، مردم بروجرد در موقع وقوع زلزله های احتمالی به پشتوانه انبارهای پر و تجهیزات کامل جمعیت هلال احمر بروجرد شاهد هیچ گونه دل نگرانی برای رسیدن کمک از شهرهای دیگر نباشند.

سایت فرهاد ۹۰ آمادگی دارد در هر لحظه، پیگیری های دو نماینده محترم مان، در رابطه با تجهیز جمعیت هلال احمر بروجرد را به سمع و نظر مردم شریف بروجرد برساند.


با سپاس

فرهاد داودوندی

۳۰ آبان ۱۳۹۶


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!