لطفا جواب بدهید که چرا همیشه وبلاگ فرهاد ۹۰ بروز است؟

سپاس از “پرسشگر”

لطفا جواب بدهید که چرا همیشه

وبلاگ فرهاد ۹۰ بروز است؟



سلام

یک سوال از شما داشتم :

شما بیکار یا بازنشسته هستید که همیشه وبلاگتون در لیست بلاگ های بروز میهن بلاگ هست ؟

به وبلاگ نویس های دیگه رحم نمیکنید به چشم های خودتون رحم کنید

واقعا نمیدونم این اراده و این وقت آزاد را از کجا آوردید

منتظر پاسختون در همین بخش هستم ، پاسخ ندادن و عدم تایید این نظر نشانه ترس شماست

@@@@


 به امید خدا، نام بروجرد را با گزینه

فعالترین وبلاگ و وبلاگ نویسی در ایران

عزیزمان توام خواهم کرد.


پاسخ فرهاد داودوندی:

با سلام و سپاس از شما

من نه بیکارم و نه بازنشسته!  فقط و فقط یک وبلاگ نویس فعال هستم که وقت و وبلاگم را وقف شهر زادگاهم بروجرد کرده ام.

 بنظر من بروجرد  یکی از زیباترین نقاطی در دنیاست که خداوند مهربان آفریده،  این مردم به مانند تمامی ایرانی های دیگر بهترین مردم دنیا هستند، به همین خاطر برای رشد شهرم و تقدیر از همشهریان عزیزم هر چه قدر کار کنم باز هم کم است!

و اما ……..

همه ما از پشتکار ژاپنی ها افسانه ها می سازیم! ورد زبان مان است که خارجی ها! خیلی کار می کنند!

شب و روز از اینکه دیگران در دیگر کشورها کار می کنند سخن می گوئیم، اما نمی خواهیم قبول کنیم که کافی است ما هم برای هر مسوولیت اجتماعی که خودمان انتخاب می کنیم باید جدی باشیم و داشتن پشتکار را در سر لوحه فعالیت های مان قرار بدهیم تا جامعه مان رشد کند.

در حال حاضر تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که باید شبانه روز کار کنند و کار کنند و کار کنند، ما هم برای اینکه از قافله عقب نمانیم باید بدون وقفه کار کنیم تا کشور عزیزمان بیش از پیش رشد کند.

من بیکار نیستم، اتفاقا قبول کرده ام در کنار شغل اصلی، در شهرم کار خبرنگاری و وبلاگ نویسی کنم، به افتخار بروجرد و بروجردی ها که  همگی در زمینه های مختلف مذهبی، هنری، ورزشی،  علمی و …. سر آمد دوران هستند، باید تا می توانم فعالیت کنم و آنقدر در دنیای مجازی، شهر زادگاهم را به هموطنان و مردم دنیا خواهم شناساند تا بعنوان فرزندی از این دیار، بروجرد را در زمینه وبلاگ نویسی به رتبه اول در ایران برسانم.

این تصمیم را سالها قبل گرفتم و اگر عمری باشد به امید خدا، نام بروجرد را با گزینه فعالترین وبلاگ و وبلاگ نویسی در ایران عزیزمان توام خواهم کرد.

برای ادای دینم به زادگاهم احساس می کنم این کار را می توانم انجام بدهم، پس بدون وقفه و بدون استراحت وبلاگ نویسی برای شهرم را انجام خواهم داد و مطمئن باشید همیشه در لیست بروز ترین وبلاگ های ایران حضور خواهم داشت.

لبخند همه همشهریانم در مقابل دوربینم بهترین پاداش و لذتی است که خداوند مهربان به من بخشیده، که آنرا با هیچ مبلغی در دنیا عوض نخواهم کرد.

موفق باشید.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!