قد بلندترین بوکسور امید های ایران از بروجرد می آید


پرچم بوکس بروجرد در ایران بالاست

 یزدان گودرزی قد بلندترین

بوکسور امید های ایران از بروجرد می آید


فرهاد داودوندی- بروجرد:

حالا دیگر برایمان عادی شده که هر سال استاد آرش روشنایی و استاد علی بیرانوند چند مهره آینده دار در ورزش بوکس در سطح استان، کشور و آسیایی برایمان رونمایی کنند، حالا دیگر به جایی رسیده ایم که اگر اینچنین نباشد برای علاقمندان به ورزش بوکس تعجب برانگیز خواهد بود.

یزدان گودرزی بوکسور آینده دار بروجردی متولد ۱۳۷۷ بروجرد با داشتن ۲ متر قد در وزن +۹۱ می رود که در آینده نزدیک در سطح کشور بعنوان یک بوکسور جنگنده، بدون داشتن رقیب مطرح میدان داری کند.


این بوکسور محجوب و با اخلاق  بروجردی که در تیم لرستان جایی ندارد!!! چند سالی است برای تیم همدان عناوین مختلف قهرمانی در رده های جوانان و امید کسب می کند.

یزدان گودرزی که هوک چپ هایش برای رقبا بسیار خطرناک است در حال حاضر روزانه سه جلسه تمرین می کند.

قهرمان بروجردی بوکس جوانان ایران حدود ۶ سال است زیر نظر استاد آرش روشنایی و استاد علی بیرانوند مشغول به تمرین می باشد و افتخار آفرینی هایش زیر نظر این دو مربی کاربلد روند رو به رشد خود را آغاز کرده است.


این جوان رعنای بروجردی که کلکسیون افتخارات قهرمانی کشورش با توجه به سن و سال جوانی که دارد، در ورزش بوکس پربار است سال گذشته به خاطر مشکلات مالی فدراسیون نتوانست در مسابقات سن پطرزبورگ حضور داشته باشد، اما با توجه به دعوت به اردوی نیم ملی بسیار امیدوار است در آینده بتواند بعنوان عضو فیکس تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در بیاورد.

ما نیز برای آقای یزدان گودرزی بوکسور آینده دار بروجردی صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.


دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!