قاتل شهروند بروجردی دستگیرشد

قاتل شهروند بروجردی دستگیرشد
Image result for ‫سرهنگ دلیری فرمانده بروجرد‬‎
به گزارش وبلاگ خبری بروجرد به نقل از ایرنا-بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: فرد میوه فروشی که درخیابان رودکی بروجرد مرتکب به قتل شده بود بامداد امروزدرشهرستان شهریاردستگیرشد.
سرهنگ علیرضا دلیری روزچهارشنبه افزود: این قاتل چهارم مرداد ماه امسال هنگام عرضه میوه دراثردرگیری لفظی با جوان ۳۰ ساله ای که به عنوان مشتری مراجعه کرده بود را به ضرب چاقوبه قتل رساند.وی اظهار کرد: پس ازانجام تحقیقات واقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه قاتل شناسایی وبامداد امروزدستگیرشد.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: فرد قاتل پس ازانتقال بروجرد به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده می شود.سرهنگ دلیری اضافه کرد: فرد قاتل از زمان قتل تاکنون بارها مخفیگاه خود را عوض کرد و در این مدت نیز ازوسایل ارتباطی موبایل واینترنت استفاده نکرده است.وی با اشاره به سابقه کیفری قاتل ادامه داد: قاتل درگذشته نیزبه دلیل مشارکت دریک قتل مجرم شناخته‌ شده وسابقه کیفری دارد.

درمرداد ماه امسال جوانی حدود۳۰ ساله برای خرید میوه به یک میوه ‌فروش سیاردرسطح شهر بروجرد مراجعه می‌کند که به دلیل درگیری لفظی توسط میوه فروش به قتل می رسد.
ضارب پس ازارتکاب این جنایت ازصحنه متواری می‌شود وجوان مقتول نیز درراه رسیدن به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان می‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه شما

گوگل یاهو!